nelliik m/blå & rosa Skrevet 14. mars 2011 #1 Del Skrevet 14. mars 2011 Og er sååååååå forferdelig lei meg!!!!!!!!!!!!!! Skjønner ingenting ... Mistet første gang da jeg var 8+5, så fikk vi sønnen vår. Også mistet vi 4+3, det ville jo aldri blitt oppdaget om ikke vi var prøvere og dermed testet... Kun et befruktet egg som ikke festet seg i grunn. Ingen oppfølging rundt det, så telles vel ikke :/ På første fikk vi ultralyd og så en tom fostersekk, kroppen fikset det selv. Og nå igjen, for 2. (eller "3. gang").. Straks i 2.trimester. Og har så vidt den siste uka begynt å offentliggjøre det! Var jo kommer til den 12.uka. Skjønner ikke hvorfor oss igjen??! Hva er galt? Skal ikke på ultralyd i morgen... Har hatt rosabrunlig utflod/slim.. Bare på papiret, aldri i trusa og ikke ved hvert tørk heller. Men det har økt i mengde på papiret og jeg har mensmurringer. Dette begynte en gang på fredag, en gang i går og noen ganger mer idag! Livmormunnen er lukket var det sagt på GU idag.. Men jeg tror løpet er kjørt!! For slik har det staretet alle ganger, men rosabrun spotting først, før det øker i mengde, styrke og smerte. Tilogmed ved kjemiske aborten var det slik.. Jaja. Men hva nå da? Ønsker jo gjerne en bror/søster til vår lille <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemæ Skrevet 14. mars 2011 #2 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, mistet for noen mdr siden, fikk ultralyd etter første legetime 12+0 fordi jeg hadde mistet symptomene og var bekymret. Var MA, ingen blødning eller noe, hadde utskrapning. Og nå har jeg mistet igjen, MA i uke 7-8 (eller dvs; har nok mistet noe før, men merker det jo ikke siden jeg ikke blør, bare gradvis mister symptomer). Skal ha cytotec senere i uka. Var, som du, forferdelig lei meg første gang, skulle liksom senke skuldrene ved overgang til 2. trimester, og hadde fortalt det siste uka til ganske mange. Denne gangen var jeg mer forberedt, men fryktelig trist er det likevel. Men du får prøve å ikke ta sorgene på forskudd! Er vel bare en ultralyd som kan bekrefte eller avkrefte det du mistenker. Er slett ikke uvanlig med småblødninger i et normalt svangerskap, og kanskje er det helt uskyldig det du opplever. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. mars 2011 #3 Del Skrevet 14. mars 2011 Heisann! Jeg mistet i uke 14 for 1,5 år siden. Det begynte med at jeg i uke 9/10 mistet en god del symptomer+ at jeg hele tiden hadde en magefølelse at noe var galt. Hadde masse nedpress, veldig tydelige merkelige symptomer. Plutselig en dag så slutta jeg å ha hard avføring, måtte på do heeele dagen, og neste dag kom det vinrødt blod på papiret. Viste seg at jeg hadde ma og at fosteret hadde vært død siden uke 10/11. Ikke ta sorgene på forskudd, er visst mørkt blod som er det værste. Lykke til. Trøsteklem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. mars 2011 #4 Del Skrevet 14. mars 2011 Syns ikke du skal være helt sikker på at du mister nå. Jeg fikk en datter, så mistet jeg i uke 6 og så ble jeg gravid igjen men begynte som du med lyyyserosa slim og lyyys brun utflod i uke 5. Jeg var sikker på at jeg mistet. Det varte i en uke så jeg gikk på ul. Der slo hjertet gitt og den brune utfloden og dte lille som kom av blod varte i enda to uker. Det var en ufarlig blodansamling i livmorhalsen. Jeg tror det var en blodansamling der pga sist SA, men det vet jeg jo ikke. Hvis jeg var deg ville jeg først ha kommet meg til ultralyd for å slippe å bekymre meg noe mer. Det kan faktisk gå bra fordiom det starter på samme måte. Etter min erfaring så øker mengden veldig fort på ved en SA. Hos meg begynte det med brun utflod for å så blø myyye dagen etter, mens den gangen det gikk bra så økte det bare litt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 14. mars 2011 #5 Del Skrevet 14. mars 2011 Katta: (gidder ikke skrive hele navnet) Angående MA: Jeg er livredd for dette. Er 13 uker nå så har sluttet å tenke på SA, så nå er den ene tingen jeg "kan" bekymre meg for en MA. Jeg er førstegangs så har aldri "prøvd" dette før.. Jeg har hatt jevnt med symptomer frem til nå, de har jo blitt lettere etter jeg kom til 2.trimester. Og det vet jeg jo de skal også. Når du snakker nedpress hva mener du da? Jeg har litt mensmurringer på en måte og ligamentsmerter men ikke mer enn det. Går på do ofte, men lite hver gang. Har ikke spottet i det hele tatt. Har mistet ømheten i puppene, men mørkere har de blitt. Og den mørke "hårlinja" fra navlen og ned har dukket opp. Er også støl i magen og har begynt å fått litt mage. Høres dette ut som de vellykkede svangerskapene dine eller ikke? Er det noen varseltegn jeg bør se på? Som murringer? Må liksom bare spørre en som har litt "erfaring"... Om du ikke ønsker å svare så bare si fra. Klem :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mars 2011 Ser jeg skrev litt vel fort i første innlegg... Skrev i tårer :/ Det skulle stå at det ikke var ul før i morgen. Så da får jeg virkelig beskjed, bekreftet eller avkreftet! Ved første SA i uke 9 hadde jeg også litt brun utflod dagen før, som økte på ila dagen og som utløste styrtblødning med masse smerter på natten. Ett døgn etter første brune utflod, fikk vi da se den tomme fostersekken på ul. Når jeg hadde den kjemiske aborten i uke 5, hadde jeg i tre dager før hatt sterke menssmerter og ventet derfor mens når som helst. Fikk negativ test på forventet mensdag, mens tre dager senere (når jeg startet med brun utflod) fikk jeg kun en svaaaaak positiv. Men også den gang, kom det først en brunlig utflod. Før det økte på og ila natten utløste masse blod og smerter. Begge gangene blødde jeg mensmengder i 5-6 dager. Normalt pleier min mens å vare i 3-4 dager, til sammenligning bare... Mens denne gang, fikk jeg som sagt ètt tørk med masse slim og litt brunt på fredag.. Ingenting lørdag. Igår søndag også kun ètt tørk med slim og litt mer brunt. Ingenting ellers gjennom disse tre dagene. Og idag mandag, 4.dag, har jeg ved 3-4 anledninger tørket brun, rosabrun, rødorange slim/utflod. Før jeg ikke har hatt noe mer siden i 15-tiden i dag... Men jeg har mer mensmurringer nå enn tidligere i svangerskapet :/ Og det bekymrer meg, samt at slimet på en måte ble byttet ut med mer og mer helfarget.. om dere skjønner? Vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men syns dette er så rart. Hadde aldri blødninger med sønnen vår :// Hmm.. Er så lei meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 14. mars 2011 Ser jeg skrev litt vel fort i første innlegg... Skrev i tårer :/ Det skulle stå at det ikke var ul før i morgen. Så da får jeg virkelig beskjed, bekreftet eller avkreftet! Ved første SA i uke 9 hadde jeg også litt brun utflod dagen før, som økte på ila dagen og som utløste styrtblødning med masse smerter på natten. Ett døgn etter første brune utflod, fikk vi da se den tomme fostersekken på ul. Når jeg hadde den kjemiske aborten i uke 5, hadde jeg i tre dager før hatt sterke menssmerter og ventet derfor mens når som helst. Fikk negativ test på forventet mensdag, mens tre dager senere (når jeg startet med brun utflod) fikk jeg kun en svaaaaak positiv. Men også den gang, kom det først en brunlig utflod. Før det økte på og ila natten utløste masse blod og smerter. Begge gangene blødde jeg mensmengder i 5-6 dager. Normalt pleier min mens å vare i 3-4 dager, til sammenligning bare... Mens denne gang, fikk jeg som sagt ètt tørk med masse slim og litt brunt på fredag.. Ingenting lørdag. Igår søndag også kun ètt tørk med slim og litt mer brunt. Ingenting ellers gjennom disse tre dagene. Og idag mandag, 4.dag, har jeg ved 3-4 anledninger tørket brun, rosabrun, rødorange slim/utflod. Før jeg ikke har hatt noe mer siden i 15-tiden i dag... Men jeg har mer mensmurringer nå enn tidligere i svangerskapet :/ Og det bekymrer meg, samt at slimet på en måte ble byttet ut med mer og mer helfarget.. om dere skjønner? Vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men syns dette er så rart. Hadde aldri blødninger med sønnen vår :// Hmm.. Er så lei meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. mars 2011 #8 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei. Med nedpress mener jeg at jeg følte at noe trykket ned og ville ut hele tiden. Følte jeg hadde konstant uvi, var vondt etter orgasme, og trykket så rart hver gang jeg tissa (som var hele tiden, fløy til legen med urinprøver) Merket også at det sv.skapet var helt ulikt de 2 andre jeg hadde født. Fikk også sympt.på bekkenløsning lenge før pos test, det fikk jeg ikke de andre gangene. Hadde i tillegg masse mareritt om det å miste og våkna opp flere gng våt av svette og gråt fordi jeg var sikker på det var dødt (lenge før spiren døde også) har 2 venninner som opplevde det samme som meg (mareritt osv) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019626 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. mars 2011 #9 Del Skrevet 14. mars 2011 Ps, Høres heelt normalt ut. Slik jeg har hatt de alle de andre gangene. Lykke til. Klem til alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 14. mars 2011 Du Katta: Jeg må bare si.. dette med drømmene du opplevde ift din MA. I grunn ganske spennende...jeg tror jo på dette med drømmer og slikt! Er utrolig hvor rett dette med underbevisstheten kan ha. Jeg drømte selv at jeg mistet, om blod osv og syns noe var rart ved min første SA. Jeg visste også at vi kom til å få gutt. Denne gangen; det er enda mer merkelig. For har følt meg så rolig... Og det er nok en av grunnene til at jeg ble slått rett ned i kjelleren når jeg oppdaget brunt slim på fredag... Natten før jeg testet positivt drømte jeg om en hestehov som spiret opp fra liten til stor blomst og en jentebaby som lå naken på et babyteppe, rundt uke 6 tenkte jeg veldig mye på dette med hjertet, og drømte da at hjertet begynte å slå, rundt uke 10 tenkte jeg veldig på å høre hjertelyden og drømte da at hjertet slo 149 slag. Natt til fredag drømte jeg om blod, men også at 11(/mars)-11 og at jeg var 11+1 betydde tre streker og jentekjønn. Og igår tenkte jeg jo veldig på om den lille levde osv, og i natt drømte jeg at vi kunne se babyspark gjennom magen fra nå og i alle 6 mnd fremover, fra de var bittesmå til de ble stor... Og derfor sjokkerer det meg slik :// Har jo alltid trodd på drømmer, men holder underbevisstheten meg for narr nå?? Uff... Måtte bare dele det, for syns det er så interresant egentlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. mars 2011 #11 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja jeg har veldig stor tro på drømmer, og jeg er sikker på at du kommer til å få se en levende spire i morgen. Som skrevet tidligere her, opplevde 2 av mine venninner de drømmene selv (begge mistet etter uke 12) Gruer meg selv til ul i morgen selv om jeg har hatt god magefølelse denne gangen. Grunnen til at jeg gruer meg er vel pga at jeg ble satt tilbake på ul i uke 7 med en uke og da får jeg litt dårlig følelse siden d var det som skjedde med den jeg mistet. Men samtidig har jeg hatt godfølelse, så får håpe det stemmer. Vi får krysse fingre og håpe det går bra med oss alle. Klem, klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 14. mars 2011 #12 Del Skrevet 14. mars 2011 Ok. Tusen takk for svar. Blir spennende å se fremover. Er litt realistisk, tenker derfor: "Hvorfor skal det IKKE skje meg"??? Jeg har liksom bare ventet på at noe skulle skje... Men nå er jeg mye mer rolig. Og skal på UL i slutten av april, veldig spennende. Har ikke vært på tidlig UL så har liksom ikke fått '"bekreftelse" på at alt er som det skal.. Håper alt er supert Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143019975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. mars 2011 #13 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er de mest sannsynlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143020025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
VMB Skrevet 15. mars 2011 #14 Del Skrevet 15. mars 2011 Vil bare ønske deg lykke til idag.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143021369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 15. mars 2011 Tusen takk, VMB og dere andre.. Og masse lykke til selv, Katta. Tror nok alt er i skjønneste orden der Litt under 2 timer til vi skal nå..!! Hvor skal jeg finne styrke til å overleve?!? Har hatt en slik god følelse og vært rolig gjennom alle disse ukene. Har hatt varierende symptomer fra dag til dag, slik hadde jeg det med første også. Så ganske likt... Og jeg har de siste to ukene fått dilla på ting tilogmed! Senest nå idag morges var jeg litt kvalm før jeg reiste meg opp - men er alt bare innbilling, spiller kroppen og underbevisstheten meg ett puss? Hvordan skal jeg da klare å stole på følelsene i kroppen fremover? Vil vi kunne bære frem ett til barn?! Uff... Jeg tenker, tenker og tenker, gråter og skjønner ikke at det er mer tårer igjen. Også tenker jeg tilbake, kanskje jeg har kjent nedpress - for hver morgen en stund har jeg følt obstipasjons-smerter rundt nedre del av magen og i korsryggen, eller sånn diarètak om dere skjønner.. Og det dreger jo på en måte meg ned, nedpress, føles det ut som. I tilegg til at jeg har hatt vondt i lysken med stråling fremover mot lårene og svie, bekkensmerter sa noen.. Men hadde ikke slik første gang =P Uff... Grur meg sånn til å se en spire uten bankende hjerte, men hååååper så at det er der <3 Til oppdatering; har jeg fortsatt ikke hatt noe kommende i trusa og på ingen tørk idag eller i hele går ettermiddag. Men da vi skulle legge oss igår kom det igjen endel slim tilblandet med rødt blod denne gang Kun ett tørk, ikke rosa og ikke brunt... Uff. Bekreftelse/avkreftelse kommer snart.. Jeg trenger styrke.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143021661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. mars 2011 #16 Del Skrevet 15. mars 2011 Har du vært på ul? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. mars 2011 #17 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvordan gikk det??? Håper og krysser alt jeg har for at magefølelsen din og har stemt på at alt er bra inni der. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 15. mars 2011 Det gikk desverre ikke så bra, et dødt foster ble oppdaget idag Skulle jo egentlig vært 11+6 nå, men fosteret var bare estimert til uke 9+2... Har jo ikke hatt noen smerter, ingen typiske blødninger, har hatt gravidsymptomer hele tiden, en livmor som har vokst og ingen tegn på at noe skulle være galt tidligere. Har jo vært helt rolig, har følt at dette skulle gå bra... hatt fine følelser og gode tanker. Fine drømmer (bortsett fra den om blod natt til fredag). Og selv om jeg var overbevisst om at løpet var kjørt igår, hadde jeg jo selvfølgelig et håp! Spesiellt klamret jeg meg til alle gode drømmer og så rolig jeg har vært. Har jo aldri hatt smerter jo! Og idag ingensom helst farget slim heller! Og fremdeles aldri blod i trusa og kun få tørk med brun/rosa/rødt slim. Hos fastlegen igår var jo i tilegg livmorhals lukket og hun kunne ikke se noe blødning fra livmor. Kun skjøre slimhinner, men ellers fine forhold. Og det var jo derfor vi egentlig ikke fikk ul før fredag!!!! For det var ikke noe alarmerende... Ikke no farlig sa fastlegen iogmed at jeg ikke hadde smerter og symptomer, og ca 1/3 har brunaktig slim i sine svangerskap visstnok. Men hallo (!?), har jo gått med et dødt foster i nesten 3 uker nå....!! Og slo meg ikke til ro med svaret jeg fikk igår og ordnet derfor ul selv til idag. Vi så det lille fosteret med en gang... Hode og kropp, antydningene til armer og ben. Men ingen hjerteaksjon og ingen bevegelse. Hadde heldigvis mestparten av reaksjon min igår, så det var ikke like trist idag. Og ser heller fram til å få det ut nå! I morgen tidlig skal jeg på sykhuset for å få utført en medikamentell abort. Må være der mens det pågår, pga at fosteret døde etter uke 9. Jeg kommer til å få masse smertestillende i form av både paralgin major og voltaren. Og får dra hjem når den største blødningen er over, ca 6-8 timer regnet de med... Så var det over for denne gang da. På nippet av 2.tri :/ Desverre at det gikk sånn.. Veldig, veldig synd. Er selvfølgelig trist, lei meg og i sjokk enda... Men aldeles ikke på samme måte som igår som nevnt. Og håper det ikke går alt for lang tid før jeg er inne på 1.tri igjen... Så snart som mulig starter ferden mot søsken til lille blå <3 Jeg hååper virkelig den sitter da!!! Siden jeg mistet i kjemisk (bare 4+4) i høst også, kommer jeg til å få en veldig tett oppfølging neste gang. Og det beroliger meg litt.. Jeg kommer hvertfall aldri til å gå med ett dødt foster i så mange uker igjen, og forhåpentligvis ender det med baby neste gang. 2012-baby dog Jaja.. takker for denne gang ØNSKER ALLE ANDRE SPIRER MASSE LYKKE TIL!!!!!!!! ) Husk at det går bra i de aller fleste tilfeller Klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. mars 2011 #19 Del Skrevet 15. mars 2011 Å Neiiiiiiiiiiiiiiiiii! Huff nå renner tårene her. Dette var utrolig triste nyheter du kom med. Vet ikke hva jeg skal si. Vil bare ønske deg masse, masse lykke til i morgen. Føler virkelig med deg og ord blir fattige. Så trist, så trist. masse trøsteklemmer. Håper du snart er tilbake. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 15. mars 2011 Tuusen takk for trøstetanker...Det hjelper faktisk med små ord, selv fra fremmende og over nett. Kvinner er ofte flinke til å stå sammen syns jeg.. Takker igjen! Og for alle gode ord. Masse lykketil fremover selv Det gleder meg at det går bra i de aller fleste tilfeller, og at jeg vet vi kommer til å få vår 2.barn en gang. Håper å være tilbake snart, før du går over i 3.tri eller føder i alle fall ) Store klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. mars 2011 #21 Del Skrevet 15. mars 2011 Huff, hadde håpet at det hadde gått bedre med deg enn med lille blomst! Trøsteklem til deg.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. mars 2011 #22 Del Skrevet 15. mars 2011 Huff, det hørtes fælt ut, feil formulering.. Trist for begge to. Håpet bare at ikke du også hadde mistet. Håper du skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelliik m/blå & rosa Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 15. mars 2011 hihi, skjønte hva du mente jah... Og hadde jo et håp om det jeg også! Ærlig talt. Men desverre gikk det ikke bra for noen av oss Håper både jeg og lille blomst klarer å være tilbake så fort som mulig!! tusen takk for trøsteklem her inne.. Alle fine ord, er gode ord! <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. mars 2011 #24 Del Skrevet 15. mars 2011 Det var godt, huff! :-) Håper å se dere begge to her inne snarest mulig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. mars 2011 #25 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja det håper jeg du er. Ble selv gravid etter 2 mens (3 mnd etter aborten) Klemmer. Ps du er i tankene mine i morgen, håper det ikke blir for smertefullt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143019203-noen-som-har-mistet-i-uke-12-anyone-tror-ikke-vi-kom-lengre-enn-115/#findComment-143023992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå