Gå til innhold

Slimproppen har gått - uke 30 ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimelig sikker på at det er slimproppen jeg "fant" i dag, ihvertfall deler av den.. Hva skjer nå da? Er det tegn på fortidlig fødsel eller noe?

Hjelp, someone? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden!!

Ikke noe å spørr om her..

Lykke til :)

Skrevet

Slimproppen min gikk også i uke 30, er uke 32 nå. Så lenge du ikke lekker fostervann er det ingen fare. Ring føden, det kan hende de vil ha deg inn på en kontroll. Det var jeg... og det gikk kjempefint, fikk god oppfølging. Det er ikke sikekrt du føder før termin selv om den har gått... her er det i allefall ingen teng på at noe er på gang....

Lykke til!

Skrevet

er nok ingen fare, slimproppen min gikk 2 mnd før termin med minsten..men han ble ikke født før 5 dager før termin, som oftest danner det seg en ny hvis den går såpass tidlig..=) men du skal alltid ringe til føden hvis du er usikker, så gjør det du=)

Skrevet

Hvis det er blodstriper i den og du har murringer ville jeg kontaktet føden og kommet på en sjekk, hvis ikke hadde jeg nok ikke tenkt mer over det med mindre jeg plutselig skulle få vondt.

Min slimpropp gikk i uke 16 dette svangerskapet. En ekkel opplevelse, var sikker på jeg skulle miste. Men alt har gått bra og det har nok sikkert dannet seg en ny en hos meg i hvert fall :)

Skrevet

slimproppen kan gå flere uker før fødsel - og så bygge seg opp igjen å gå en gang til. Kan jo høre med jm hvis du er usikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...