Gå til innhold

Babystrømpebukser som ikke nupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det??? Jeg har kjøpt ørten forskjellige strømpebukser og sokker, og samtlige har begynt å nuppe etter et par vask. Dette er gjerne slike med mønster/figurer på som en kan ha under søte kjoler og tunikaer. Og da er det ikke spesielt fint med nupper på de. Jeg har prøvd flere forskjellige prisklasser også, men ser lite forskjell.

Har du oppdaget typer som ikke nupper like fort? Får jeg tips om det er du en knupp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper stort sett på Lindex, og har ikke oppdaget noen nupper ennå... Vesla er nå nesten 10 mnd, så det har blitt en del strømpebuker derifra..

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på cubus og de nupper ikke i det hele tatt.

Skrevet

Kanskje det er jeg som gjør noe galt når jeg vasker de ;-) Men på Cubus har jeg ikke kjøpt strømpebukser før faktisk. Lindex har jeg sjekka ut.

Skrevet

Skaff deg en liten handy Nuppemaskin.. Er en slik liten dings som tar alt av nupper. Den er GENIAL!!

Bruker den selv til ull gensere og til alt som nupper egentlig..

( kan fort bli litt avhengig:) hehe

Jeg kjøpte min på Enklere Liv. Ca 200 kr

Skrevet

Har kjøpt de fleste på Name It og de nupper litt, men så bestilte jeg fra Lekmer.no og de nupper ikke.

Skrevet

Hvis du bruker ullstrømpebukser, og har klær av kunsstoff over, hvil eaksjonen gjøre at ulla nupper.

Skrevet

ok, ser du bruke rbomull (?), og ikke noe over, så da er det vel vask, ev har du de i tørketrommel eller for hard sentrifugering.

Skrevet

Safa sine i ull nupper ikke. Her bruker vi kun ull enda, så eneste jeg har erfaring med.

Skrevet

Takk for tipset Canari. Ja under slike pyntekjoler osv bruker jeg bomullstrømpebukser. De har gjerne fine/morsomme mønster. Skal vi ut i kulda bruker jeg ull enda.

Skal gjøre et forsøk å ikke ha de på like hard sentrifugering, samt kjøpe fra de stedene jeg har fått tips om her inne.

:)

Skrevet

Bruk en liten vaskepose for bh'er og annet småtøy longsene. Det beskytter de mot friksjon mot andre klær. Har også sett i dagligvareforretningene at LaMote selger slike poser for bruk til longsene de selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...