Gå til innhold

HJELP! Vil plutselig ikke ha mat, og jeg har plutselig ikke melk lenger! 6 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gradvis de siste dagene fått dårligere og dårligere matlyst. Han begynte med grøt da han var 4 mnd, og nå spiser han vanligvis både banan, middag og grøt. I dag har han ikke villet ha noe. Og på toppen av det hele, så virker brystene mine fullstendig tomme (har vært syk siste dagene, kan det være derfor?)

Har i dag fått i han tilsammen 250 ml mme. Har lagt han ofte til brystet, og på morgenen virket det som han fikk litt i seg, men ikke noe etterpå. Har frem til nå ammet 4-5 ganger daglig, og 2-3 ganger på natt.

Han virker frisk og er i kjempegodt humør likevel..

Noen med erfaring omkring det samme? Hva bør jeg gjøre? Har fått tips om å gi biovit, skal prøve det.

Men bør jeg få han undersøkt av f.eks lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har han bæsjet noe de siste dagene?

Skrevet

Han har bæsjet hver dag, siste to dagene har det vært morsmelk-bæsj.

Har nå fått i han 4-5 skjeer grøt og halvt glass babyyoghurt. Kjennes ut som jeg har litt melk nå, men han er ikke interresert i puppen. Håper han er det når han legger seg.

Uff, gjør vondt i mammahjertet når man ikke vet hva godt man kan gjøre for lillingen.

Skrevet

Kan det være tenner? Da mister mange matlysten... Eller er han forskjøla? Når jenta mi var forkjøla ville hun nesten ikke spise, tror ikke maten smakte noen ting...

Skrevet

Han fikk to tenner nede for en mnd siden, hadde ikke nedsatt matlyst da. Tror egentlig ikke det er tenner som plager nå, han sleiver ikke, og er i strålende humør.

Ikke er han forkjøla heller..

Får bare vente å se.. han tok godt for seg av puppen når han la seg i kveld i allefall.

Er så uvant at han ikke vil spise, han er en stor og god gutt som alltid har hatt kjempegod matlyst. Blir bare så stresset når jeg ikke finner noen forklaring på hvorfor det er slik nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...