littlefairy Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Vi har valgt privat markering uten noe form for sermoni(dåp eller humanetisk navnefest) Gruer meg litt da det er heelt utradisjonelt i min familie og har fått forskjellige reaksjoner fra familien, men skjønner bare ikke vitsen å døpe i kirka når vi ikke er spesielt kristne uansett (ingen i familien som er det heller), men det er jo dette med tradisjon da. Men syns likevel det var viktig å feire gutten vår på en eller annen måte, så har bedt inn hele familien (40stk) og leid lokale... Hvordan gjorde dere det? og hva slags mat er greit å lage? hadde lyst å gå for gryterett, det trenger jo ikke være såå flott på en måte og ikke så altfor dyrt heller...
Einige Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Jeg dytter litt, og stemmer i... Noen som har tenkt på dette? Vår lille er bare fem uker så vi har ikke bestemt oss enda for hva vi skal gjøre, men vi ligger nok også an til verken kirka (ingen av oss er personlig kristne) eller humanetisk forbund (blir for dumt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå