a'Nöel Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Testet nå nettopp, har IKM imorgen.. Herligfred, jeg er helt i sjokk, selvom vi har prøvd nå siden i november..) Fantastisk! Og mannen vet ingenting! Så denne gangen skal jeg overrasken han skikkelig:) Vi har kjøpt ei tskjorte til datteren vår på to, som det står "mamma har baby i magen" på, og jeg skal jammen meg kle henne i den til han kommer hjem idag:) Egentlig kjøpte vi den så vi skulle overraske besteforeldrene med når den tid kom, men dette er jo en gylden mulighet til å overraske han også!! Himmel! Testet kun med billigstrimmel fra billige-tester, men de er jo like sikre de så.. Skal ta en til etterpå, en billig-stav ,bare for sikkerhetsskyld, men jeg er ganske sikker på at denne ganga sitter den! Jeg har ingen symptomer, utenom at jeg har fått masse kviser de siste par ukene. Litt skummelt er dette, i og med at jeg ikke har fast jobb enda men vi finner vel ut av det:) Ingen som trenger å vite noe før noen måneder likevel så Jippiiii!
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer så masse med en liten spire i magen! Og måten du skal fortelle det til mannen på er jo bare helt genial. Lykke til med å fortelle nyheten og lykke til med svangerskapet.
Lykkelita<3 Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer så masse! Skikkelig gøy måte å fortelle det til mannen din på. Han blir sikkert veldig overrasket. Lykke til med svangerskapet!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Gratulerer! Tipper pappaen blir overrasket:-)
Arry Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Hærlig måte å fortelle det til pappaen da =) Gratulere så masse!!!
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Ååå så koselig! Gratulerer så masse! Vi blir novembermammaer sammen vi da :-D Klem
a'Nöel Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2011 Tusen takk alle sammen!! Det ble ikke til at jeg tok på henne tskjorta likevel, jeg føler meg jo ikke gravid, så jeg tenkte at nei, jeg får vente til imorra med å fortelle det, om den testen og er positiv. Men så klarte jeg ikke å holde meg, og sa plutselig under middagen: I november får vi en liten baby.. Han ble helt forfjamset, og SÅ glad! mamma i 2011: åh,, så koselig!! Når har du regnet terminen din til? Jeg fikk 25 november
HOPE08 Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Gratulerer så masse gleder meg til min dag kommer har tenkt å si det til barnefaren på noe i samme duren når den tid kommer <3 Kos deg MASSE med magen mesunner deg masse <3
Gjest Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har foreløpig termin 25.november jeg og!!! :-D Så gøy!
a'Nöel Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2011 Så moro!! Idag har jeg det litt kjipt da, oppdaget litt blod da jeg tørket meg etter dobesøk istad.. Det er ikke mye, og ikke rødt, men rosa-brunt.. Uff og uff! Er så redd...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Gratulerer med spire svangerskapet kommer nåkk til å gå bra det er vanlig å kunne blø litt i starten, så lenge du ikke får kraftige smerter og rødt blod. lykke til med den voksende magen morsom måte du fortalte det til pappaen på hehe , skal også fortelle til samboeren min på en lignende måte gleder meg til den dagen !
a'Nöel Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2011 Nå blør jeg, så det ser jammen meg ut som om jeg har hatt en kjemisk graviditet denne gangen..
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #13 Skrevet 16. mars 2011 Blødde du noe før ikm? jeg spottet litt 1 uke før ikm, og trodde at jeg fikk en tidlig mens. Men nå er jeg 3 dager over ikm og har hatt menssmerter siden ikm, de gir seg ikke. og jeg er kvalm og trøtt og sliten konstant. Kan jeg være gravid? Jeg spottet foresten litt rosa en dag
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #14 Skrevet 16. mars 2011 hmm det trenger ikke bety at du har hatt en kjemisk graviditet det er normalt å blø litt i starten av svangerskapet følg med hvor lenge blødningen varer og vist du ikke har spesielle smerter så sitter nåkk spira akkurat der den skal sitte
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 Blødde du noe før ikm? jeg spottet litt 1 uke før ikm, og trodde at jeg fikk en tidlig mens. Men nå er jeg 3 dager over ikm og har hatt menssmerter siden ikm, de gir seg ikke. og jeg er kvalm og trøtt og sliten konstant. Kan jeg være gravid? Jeg spottet foresten litt rosa en dag
a'Nöel Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2011 Jeg begynte å blø idag, en dag etter IKM.. Har også hørt om at det er vanlig å blø, så er jo fortsatt et lite håp, men syns det er så skummelt når det kommer rødt blod, som en vanlig mens.. Jeg har ikke noe smerter, annet enn at jeg føler det murrer litt nederst imagen, men det er jo vanlig når en er gravid også tenker jeg.. Får bare følge med på mengde og lengde, så ser vi...
a'Nöel Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 16. mars 2011 Forresten, Snuppi: Jeg er ikke sikker jeg, du må nesten bare teste og se om du får positiv test:D Lykke til iallefall!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #18 Skrevet 16. mars 2011 Hm .. okei du får bare følge med om blødningen gir seg eller ikke krysser fingrene for at alt er bra med den lille spiren din <3 Jeg har mistet en gang da var jeg i uke 5/6 og da hadde jeg skikkelige smerter og blødde enormt mye. og det kom slimklumper ut.. Jeg får ta en ny test om 3-4 dager å håpe den blir positiv, det murrer hele tiden i ,livmoren..
a'Nöel Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #19 Skrevet 16. mars 2011 Så spennende! Og du er over IKM-dato, sant? Du er sikkert gravid:) Jeg har mistet i kjemisk graviditet engang, da testet jeg positivt dagen før IKM og fikk mensen som vanlig på IKM-dato. Har også mistet i SA (MA, da fosteret hadde sluttet å vokse i uke 5 ca) da var jeg 8-9 uker på vei, masse smerter og store klumper, håper jeg slipper det engang til...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 16. mars 2011 #20 Skrevet 16. mars 2011 Ja jeg er 3 dager over ikm håper jeg får slengt i ansiktet om et par dager gravid drømte i natt at jeg fikk en positiv test! Hm jeg har aldri opplevd kjemisk graviditet.. men lei at du også har mistet. det er en fæl opplevelse krysser fingrene for at det går bra denne gangen <3
a'Nöel Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #21 Skrevet 16. mars 2011 Da håper jeg du er gravid og at du får en positiv test snart! Ja, vi får håpe og håpe Men hvis ikke, får vi prøve igjen, så får vi kanskje et 2012 barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå