#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Er 3 gang jeg er gravid nå,er fullgått 36uker i dag og har hatt sikkelig til magesmerter her de siste to dagene,vondt i korsryggen og greier.Sikkelig kynnere når jeg er ute og går eller kjørere bil.I dag er vuggen klar og nesten ferdig og pakke sykehusbagen. Er det flere som er litt plaget med slikt? Var inne på sykehuset på fredagen,på vekstkontroll,der jeg fikk en ny time den 28mars,men de hadde regnet med at jeg koms til og føde før den tid,ungen lå så langt med,moden og åpning.Tror nok ikke selv at jeg kommer til og føde enda nei,men men man vet no aldri.
Gjest Ms. Muffins Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Hei! Jeg har skrevet et lignende innlegg før, men virker ikke som det så mange som har det sånn, for fikk knapt et eneste svar Jeg er andregangsfødende, og har hatt stikksmerter i nedre del av magen, murringer, vond korsrygg og vonde kynnere hele denne helga, samt. idag. Er "bare" 34 uker+1 idag, så håper han holder seg inni magen i hvertfall tre uker til. Men uansett, spurte JM min angående dette på kontrollen idag, og siden hodet sjelden fester seg på flergangsfødende, trodde hun ikke at det var festesmerter jeg kjente. Hodet var altså ikke festet, som jeg trodde.. Hun mente alt dette var modningstegn, og at fødselen var rundt hjørnet, kanskje ikke akkurat de første par ukene, men at jeg skulle være forberedt på at jeg mest sannsynlig fødet 2-3 uker før termin, akkurat som sist gang med andre ord. Så du er nok i samme situasjon som meg regner jeg med - At du har modningstegn, og at kroppen din forbereder seg til en nærstående fødsel! Masse lykke til!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 okey tusen takk babygal 1+1 <3 Regner med at det hører med,men har aldri hatt det slik med mine andre to.Hodet ligger godt og langt nede og de regnet med at jeg koms til og føde ganske fort..men synes det er veldig ubehagelig..er jo veldig vondt noeng ganger slik at jeg nesten nå stoppe bilen når jeg er ute og kjører,stoppe og gå...bra jeg er sykemeldt den siste uka før permisjonen starter nå. Vi får vel bare ta det med ro.Jeg er eller ikke den typen som ringer til fødene eller legen,viss det ikke er noe sikkelig alvorlig.Tar det vel egentlig litt for rolig.Min mor og far mener jeg må ringe,du skal ikke ha det slik vondt i flere dager..men er veldig rolig.Kjenner den beveger seg no og da så da tar jeg det med ro. Masse lykke til deg oxo.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 er også andregangs og har også hatt det sånn i hele helga og i dag har det kjentes ut som jeg har hat svake rier i 2-3timer.... kom med 5-30min mellom rom..... satt da i magen ryggen og hoftene! regner med det er modning da jeg bare er 34+3! storesøster kom 6 dager før termin, så får jo håpe lillebror også kommer tidlig da:-)
Tøvsjura Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Er selv 3.gangs og har slike mensliknende smerter i magen, samt murringer i ryggen, hadde det slik mot slutten av 2.graviditet og jeg fødte 1 uke før termin. Er i dag 35+3 og kjenner stadig mer og mer til disse "smertene", tror likevel den lille i magen kommer til å bli der inne til uke 38-39. Ligger selv under gjennomsnitt på symfysemål ift x antall uker jeg er på vei, men på ultralyd for 3 uker siden var vesla 6 % over gjennomsnittet i vekst. Vår lille ligger forsåvidt også ganske langt ned og har gjort det siden uke 30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå