DramaMama Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 ...11 dager over ikm... Haff! Så nå har jeg gått amok og bestilt pakketilbud med 21 el-tester og 5 gravidtester fra billige-tester.no, og 5 hypersensitive gravidtester og nytt termometer fra babyornot.no. Denne pp skal jeg ha full kontroll på el! Og jeg skal ikke sløse bort masse penger på dyre apotektester. Basta! Flere som skal i gang med ny pp nå?
*Miss Flua* Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Æsj der kom ho ja..:/ Og 11 dager over (!). Jeg fikk besøk for noen dager siden, men jeg ble jo glad ettersom det var første besøk etter MA. Får satse på at denne pp blir vår pp! Jeg har også kjøpt det pakketilbudet, men g-testene gikk forrige uke... el-testene er greie å ha, jeg begynner å teste om noen dager og helt frem til jeg får positivt utslag, og da kan det jo gå noen stk med
DramaMama Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2011 Ja, vi satser på at denne gangen klaffer det for oss begge! Jeg har tenkt å begynne å teste etter el neste mandag, og da skal jeg jaggu teste til jeg har funnet ut når jeg har el! Forrige gang måtte jeg bare gi opp, men denna gangen skal jeg teste til jeg finner det ut... Jeg aner jo ikke når el er, nå som syklusene mine er helt på bærtur. Blir deppa bare jeg tenker på MA'en enda, regner med du har det på samme måte... Men vi krysser fingrene, kanskje det blir nyttårsbarn på oss?
*Miss Flua* Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Ja jeg blir og nødt til å teste til jeg har fått positiv EL-test, er så innmari greit å vite eksagt når ikm datoen er! Og jeg skal ikke kjøpe g-tester før tr ikke kommer Ja tenk så koslig å få nyttårsbarn! hadde vært gøy om vi klarte d begge denne mnd, da hadde vi fulgt hverandre helt frem til termin Og skjønner veldig godt hva du mener om å bli deppa av å tenke på ma'en. Vondt å tenke på at jeg skulle vært 15 uker nå...:/ men, thats life! Bare å hoppe i høyet igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå