Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Trodde faktisk at min tid på slike nettsider var over, men den gang ei. Nå ligger nr 4 (!) i magen, et lite høstbarn. Selv om jeg har tre svangerskap bak meg er det fremdeles like spennende og forskjellig som de tre andre. Morgenkvalm og trett, distre uten sidestykke. Men, om hverdagen blir veldig krevende, så blir det utrolig kjekt. En virkelig storfamilie!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143018085-fjerdegangsmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!

Er selv på vei med nr 4, og minsten er kun 8 mnd idag. Trodde aldri jeg skulle bli mamma til 4, men veldig koselig å få bli det.

Er ca 9/10 uker på vei. Har og 2 bonusbarn, en tenåring som bor fast hos oss og en voksen jente på 21. En skikkelig storfamilie her også!

Klem fra meg.

Gratulerer :)

Det er like koselig og spennenede hver gang. Har 5 ganske forskjellige svangerskap og det er skummelt i begynnelsen uannsett om man har vært igjenom dette før.

Syntes det var veldig kos å få nr 4, men hun var på en måte attpåkladd, da det er 9 år til 3 mann ;) e

Godt å høre her er flere i samme båt:-) Mannen min har drømt at vi får tvillinger, men jeg håper på en frisk og velskapt liten baby. De andre barna våre er 9, 7 og 2,5 år. Så da får lillebror kanskje en liten lekekamerat. Er ikke langt på vei enda, 5-6 uker tipper jeg. Kjenner at trangen for å løpe til legen og jordmor, all informasjonshungeren jeg hadde med førstemann er der ikke denne gangen. Litt mer avslappet og tar det som det kommer, greit med litt erfaring og. Tusen takk for alle innleggene, sitter å leser dem og koser meg med dem:-) Stoor klem til alle og lykke til dere og:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...