Junifrue Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Jeg vet at det er helt normalt at babyer bæsjer bare en gang i uka, men hvor lenge er for lenge siden forrige bæsjebleie? Jenta mi bæsjet flere ganger om dagen før, men før en uke siden var det full stopp. Hun begynner å virke plaget syns jeg og har lurt litt på om jeg skal gi henne litt malt? Hun er snart 8 uker og jeg ammer, men hun ha fått litt mme et par kvelder, kan det være nok til at hun kan få forstoppelse?
*ulvemor* Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 dersom de får bare mm kan det gå opptil 15 dager, det har det gjort et par ganger her... men dersom hun har fått litt mme så er jeg usikker..bør sikkert komme litt oftere da ja.. Har du prøvd å ha litt maltekstrakt oppi flaska du gir da? Har hørt at det kan hjelpe dersom man har litt hard mage...
MissVaiper Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Spiser hun som normalt nå? Har hun minst 6 tissebleier om dagen? Jenta mi hadde bærsje stopp på 22 dager. Jeg så hele tiden tegn til at hun plagdes, trodde jeg. Hun var egentlig ganske så fornøyd og som før. Litt mere plaget med luft som STINKET, men tror det var værst for meg. Hun var litt over Hun var 4 mnd og 1 dag da avføringen endelig kom. Jeg prøvde med det meste av kjerringråd, uten hell. Var og i kontakt med helsesøster. Fikk beskjed om å ta kontakt igjen om hun ikke hadde hatt avføring innen den 4 uka var omme. Så langt kom vi aldri.
Junifrue Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2011 Hun hadde noen dager der hun spiste lite og hadde da mindre tissebleier, det var midt inni disse det ble slutt på avføringen. Men nå spiser og tisser hun som normalt. Har hatt noen kvelder med mye skriking og luftsmerter også, skal prøve å kutte ut melkeprodukter nå for å se om dette bedrer seg. Problemet nå er jo at hun er utilpass hele dagen og gråter når hun er våken... Men er det greit å prøve malt nå eller burde jeg vente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå