Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vidt komt i gang her, det blir mest hjemmetrening når gullet sover.

F eks 20km på trimsykkelen, 1t på steppen og trilleturer.

Noe treningsstudio føler jeg meg laaangt fra klar :)

Vurderer å kjøpe active sport 2 på wii. Et par venninder som svetter til det.

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammelt er barnet ditt da?

Jenta mi er 9 uker i morgen, og jeg begynner å trene igjen i morgen:) Skal på pulsspinn faktisk..

da eldstejenta ble seks uker, begynte jeg å trene 4-5 ganger i uken igjen (var flink den gangen :P)

Nå har jeg som mål å få trent 2-3 ganger i uken, på treningssenter og så bokser jeg litt :)

Skrevet

Lillegutt er seks uker i dag, tok en liten treningsøkt forrige uke. Skal prøve å få til 2 ganger i uken, men vi får se hvordan det går :)

Skrevet

MIn er 10 uker, og jeg trener 2 ganger i uken på treningsstudio, og triller turer hver dag om det er vær til det :)

Skrevet

ca 3.5mnd her. Men pga riften og skaden der, så fikk jeg streng beskjed om å ikke trene sånne ting tidlig. SÅ det har blitt mest øvelser for å styrke osv.

Skrevet

Litt over 4 uker siden fødsel, og jeg triller turer i tillegg til bekkenøvelser (som jeg slurver veldig med-kjeedelig!). Hadde såå lyst til å dra på Zumba her, men ble frarådet det innen 6 uker. Jeg blør fremdeles litt fra og til, så da tenker jeg at det er best å ta det med ro. Men det kribler veldig for å komme igang med ukentlig treningspass og kanskje en løpetur i tillegg.

Skrevet

Zumba er mye hoftevrikk, så det kan nok være hardt for bekkenet så tidlig etter fødsel. Men det anbefales på det varmeste når du er klar for det ;)

Kom i gang med lett trening rundt fire uker etter fødsel. Ble med på sånne Mor&Babytimer på treningssenteret, og det var en kjempefin start. Og veldig sosialt. Så begynte jeg med spinning rundt to måneder etter fødsel, og begynte med litt løping og saltimer fra fire måneder etter. Har faktisk blitt mye flinkere til å trene etter jeg fikk småen enn før jeg ble gravid :). Tror det har med at jeg får litt etterlengtet alenetid når jeg stikker på treningen. En rolig start hadde nok mye å si også! Har kanskje fått det for meg tidligere at jeg skulle komme i form på en uke og satt meg litt vel ambisiøse mål. Nå bare trener jeg fordi det er gøy.

Skrevet

Har begynt med trilleturer( ca 2 timer daglig). Er 18 dager siden fødsel, og merker jeg må ta det litt rolig en stund til! Blør så kraftig hvis jeg anstrenger meg for mye! men er så klar for å gå ned i vekt!Har 20 kg og gå ned, så er jo bare å begynne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...