Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 har jobbet 80 % siden september men nå har vi flyttet til ny kommune og her er det ikke bhg plass før til høsten. Så da har vi funnet ut at med kontantstøtten og barnetrygd skal jeg gå hjemme.. Kjenner jeg gleder meg litt å få være hjemme med barna igjen. Føler meg veldig heldig som kan gjøre det. Vet det er mange som ønsker men som ikke kan økonomisk sett. Håper bare snart vår og sommer kommer noen ideer til hva man kan finne på med en på 18 mnd og 6 år inne når det er kjedelig vær ute? trenger masse ideer
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Åpen bhg, baking, maling, vannlek:) noen tips ihvertfall:D Og kos deg...husmortilværelsen er heeerlig:D
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Ja gleder meg veldig.. Slippe stress om morgningen, vekke ungene tidligere enn de vil og trenger, slippe å gå fra gråtende barn i bhg, slippe kø morgen og ettermiddag, komme hjem sent og ha middag og kvelds på under 2 timer for ungene må i seng så de klarer morgendagen.. Gleder meg til å nyte vår og sommer med 2 små herlige unger og få en roligere tilværelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå