Gå til innhold

4,5 mnd og sover ikke om natta... Blir snart gal!!! Hjelp!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knotten på snart 4,5 mnd kaver hele natta. Han legger seg i 18-19 tida og sover got frem til ca kl 23-00.. Da ammer jeg han. Så har vi det gående. Han vrir seg, veiver med armer og ben. I blant kan han sutre litt, men ikke alltid. Gjesper i ett sett, så han er tydelig trett. Sovner i 10 min, våkner igjen.. Og sånn holder han på hele natta, før det er morgen i 06-0630 tida. Han er ikke sulten mellom midnatt og morgenen. Har prøvd flere ganger å gi han mat, men han suger bare bittelitt og vil ikke ha mer. Så det har jeg sluttet med. Dessuten våknet han helt om jeg gjorde det og satte i å gråte i hvertfall 1 time etterpå.. Har prøvd å legge han tilb i sengen sin etter han har spist ved midnatt (når han halvsover) uten å rape han, og jeg har prøvd å rape han. Kavingen er uansett den samme resten av natten..

Jeg begynner nå å bi uendelig sliten av å nesten ikke sove... For han sparker av seg dyna under kavingen, så jeg må hele tiden være våken for å passe på at han ikke fryser(har prøvd å legge han i pose for å hindre at han fryser, men da bare hyler han. Hater å ligge trangt..). Det resulterer jo i at jeg sitter i senga hele natta omtrendt og passer på.. I tillegg er det jo umulig å sove i alt det bråket han lager.

Er det noen som har tips og råd og komme med, før det tilter helt for meg....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sover han bedre om han får ligge sammen med deg da? Min eldste måtte sove sammen med meg til hun var 6 mnd. Var fryktelig avhengig av nærhet og kroppskontakt.

Det ble ingen uvaner av det her hos oss, når hun var klar for å ligge i egen seng så gikk det uten prob :)

Min minste nå, kaver og sutrer også når jeg legger henne tilbake i sengen (2mnd), men hun sover faktisk, så hun blir mer urolig dersom jeg tar henne opp. Har du prøvd å "overse" sutringen en stund?

Skrevet

Takk for svar! Jeg overser sutringen som bare det, men det ser ikke ut som det hjelper heller. Han bare holder på for seg selv... Har prøvd å samsove også, men han liker ikke det heller. Begynner bare å gråte og kaver om mulig enda mer.. Har fått det til kanskje maks 30 min etter ammingen. Så vakner han og setter i gang.. Hadde rommert hans vært ferdig, så hadde vi lagt han der. Men dessverre har vi foreløpig bare 1 soverom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...