Gå til innhold

Hjelp...mini er helt hard i magen, og har kjempevondt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har trykka og trykka på morgenen idag, og avføringen som har kommet er kjempehard... Hun har tydelig vondt, og hyler stakkars... Hadde avføring igår morges som var helt fin, så har ikke pågått lenge, men det er så vondt for henne. Hun får mme og grøt (på kvelden) Har gitt henne sviskesaft og litt malt i melka nå på morgenen.... Noen som har noen tips om dette ikke fungerer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei 1.gangsmams

Her hadde jenten min kjempe hard avføring i forrige uke. Og når jeg sier hard så mener jeg HARD! Det jeg gjorde var å kjøpe svisker som jeg kokte i litt vann. Da de hadde kokt i noen minutter så kjørte jeg et par av de i kjøkkenmaskinen sammen med litt av vannet de hadde kokt i.

Snuppen fikk noen t-skjeer med puréen (hun syns det var kjempe godt :P) og på kvelden samme dag (og dagen etter) så klarte hun å tømme seg godt!

Lykke til til deg og snuppen din!

Skrevet

Jeg har bare pleid å gi masse (gjerne et helt glass) med svisker, når jenta mi får hard mage. Har merket at hun blir ganske hard i magen hvis hun får banan, nesten uansett mengde. Så det er i allefall lurt å unngå....

Skrevet

Et helt glass sviskemos pleier å gjøre susen her, og i tillegg kan man stikke et termometer inn i rompa deres, siden dette kan stimulere til tømming av tarmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...