Gå til innhold

Leker til en på 3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe noen leker i dag, siden hun begynner å bli mer og mer aktiv med å holde ting og sånt. Men hva skal man ha? Hun har jo ikke akkurat store hender, så må være noe hun klarer å holde i. Tenker rangler og kanskje noe hun kan bite på, elsker å ha ting i munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er den mest populære leken en bitering. De er i tillegg oftest gode å holde i. Lette leker som de ikke veier og skaller seg med;) Trenger ikke mye, de vokser så fort. Babygym er supert etterhvert.

Skrevet

vi fikk en del leker til jul (bamser, biteringer, rangler osv), og alt er egentlig veldig spennende.. men like spennende er "hjemmelagde" leker som et skjerf, en tom mesoft pakke, et langt bredt silkebånd osv.. så mitt råd er å ikke bruke en formue på leker!

Babygym er supert, og den kan alt mulig rart festes til :)

Skrevet

her liker mini lamaze lekene, en stoffrangle, pekebok i stoff, uro i lekegrinda og kosebamser :)

Skrevet

Her er egentlig alt spennende å se på, men favoritten er en bie med mange kontraster og en koseklut som er favorittlekene. Men det aller beste er bøker med bilde av en baby i ulike situasjoner. Hun forstår jo selvsagt ingenting av det, men blir utrolig ivrig når jeg tar den frem og vi ligger lenge og er i den. I tillegg er det populært med et speil som står forran henne. Hun kan faktisk ligge en stund på magen og se seg selv i speilet nå. I dag skal vi kjøpe babygym.

Skrevet

Babygym har vi, men den er ganske stor så hun har problemer med å ta tak i de bamsene som henger i den. Var innom ringo i dag, og fant en ball med "pigger" som hun kan både holde og bite i, en rangle og et kjede med små klomster og bamser i plast som hun kan bite på.

Har merka at bare denne siste uka har hun fått sansen for å leke med ting, hun begynte først å fikle med gulpekluten. Jeg trodde hun bare tilfeldig kom borti den med hånden, men så oppdaga jeg at hun faktisk lekte med den, og prøvde å patte på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...