høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 14. mars 2011 #1 Del Skrevet 14. mars 2011 Snuppa mi har fått helt dilla, gjør det hele tiden! Hun er 4 mnd... Nesten litt irriterende nå, for hun pleier å ligge litt på ryggen etter mat, da blir det mindre gulping. Men hun er over på magen med en gang jeg legger hu ned nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novadona Skrevet 14. mars 2011 #2 Del Skrevet 14. mars 2011 Har ikke rullet fra rygg til mage enda, er snart 5 mnd. Kun mage til rygg fire ganger ved tilfeldighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puppen og lillemor Skrevet 14. mars 2011 #3 Del Skrevet 14. mars 2011 snuppa mi begynte også når hun var 4 måneder.. og hun gjør det hele tiden.. hehe! må snu henne tilbake på ryggen sikkert hundre ganger om dagen. Det er akkurat som om hun har helt tvangstanker og bare MÅ snu seg.. (men jeg blir jo litt stolt av henne også da.. er så gøy å se hvordan de lærer nye ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*NordNorge* Skrevet 14. mars 2011 #4 Del Skrevet 14. mars 2011 Jenta mi også nå når hun va 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ante:) Skrevet 14. mars 2011 #5 Del Skrevet 14. mars 2011 Jenta mi var på dagen 4mnd da hun lærte seg å snu seg fra rygg til mage. Hun er nå snart 5mnd og har enda ikke lært å snu seg tilbake fra mage til rygg. Så her setter vi henne noen minutter i vippestol (blir utolmodig i fanget) etter måltidene, så det ikke skal komme oppigjen når hun legger seg på magen. Det er morsomme tider nå som de lærer mer og mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nat27 Skrevet 14. mars 2011 #6 Del Skrevet 14. mars 2011 Min lille snur seg ikke fra mage til rygg engang. har såvidt gjort det 2-3 ganger, rimelig tilfeldig tror jeg.. Han "datt" mer enn han rullet.. han er 4,5 mnd nå og rimelig makelig anlagt Storesøsteren derimot var ganske tidlig, hun rullet "stuen rundt", rygg-mage, mage-rygg, osv. da hun var 3,5 mnd ca. Stor forskjell på disse små, asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullball Skrevet 14. mars 2011 #7 Del Skrevet 14. mars 2011 Min begynte akkurat å snu seg og hun er 9mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traveltobarnsmor! Skrevet 14. mars 2011 #8 Del Skrevet 14. mars 2011 I går!!!!!! Hun er 3 1/ 2 mnd Trodde først hun hadde fått hjelp av storebror, men så gjorde hun det igjen slik at jeg fikk fanget det på film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ulvemor* Skrevet 14. mars 2011 #9 Del Skrevet 14. mars 2011 herliget så tidlig ute de fleste er! Mener å huske at min eldste begynte å snu seg når hun var 5 1/2 mnd. Først fra rygg til mage, og et par dager etterpå også fra mage til rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mars 2011 #10 Del Skrevet 14. mars 2011 Jenta mi var også 4 mnd da hun begynte med dette=) Og nå er hun 5,5 mnd og har såvidt begynt å rulle seg motsatt vei også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaLilla Skrevet 14. mars 2011 #11 Del Skrevet 14. mars 2011 En uke foer hun fyllte 4 mnd. Noen dager kan jeg så vidt legge henne fra meg på gulvet foer hun er over på magen, men andre dager er det ikke interressant aa rulle over i det hele tatt. Jeg lurer på om det har noe med at hun fremdeles ikke får til å bevege seg noe saerlig fremover i mageleie og da blir hun frustrert og lei og gidder ikke snu seg igjen på en stund, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 14. mars 2011 #12 Del Skrevet 14. mars 2011 Mi er snart 6 og en halv mnd og gjør det fortsatt ikke. Snur seg av og til fra mage til rygg, men enten er rompa eller skuldrene for tunge når hun skal over fra rygg til mage Hun er født en måned for tidlig da, så hun henger jo etter litt, men jeg syns egentlig det er litt greit at hun ikke snur seg enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allabarna Skrevet 14. mars 2011 #13 Del Skrevet 14. mars 2011 Han var ca. 6,5 måneder gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøkeredet③ Skrevet 14. mars 2011 #14 Del Skrevet 14. mars 2011 Eldste begynte da han var 3 mnd, og lillebror begynte da han var 4... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canari Skrevet 14. mars 2011 #15 Del Skrevet 14. mars 2011 ca 7 mnd, ruller kun mot høyre, holdt på i 1,5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 14. mars 2011 #16 Del Skrevet 14. mars 2011 Fra rygg til mage da han var 3,5 mnd, og fra mage til rygg da var 4,5 mnd.. Gjorde det tidligere også, men da var det mer "uhell" tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårgutten-08 <3 Skrevet 14. mars 2011 #17 Del Skrevet 14. mars 2011 5 mnd var han da han rullet fra rygg til mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. mars 2011 #18 Del Skrevet 14. mars 2011 3 og en halv mnd på dagen her;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjertløvetann Skrevet 15. mars 2011 #19 Del Skrevet 15. mars 2011 Husker ikke i farten når storesøster snudde seg, men lillesøster rullet fra rygg til mage når hun var 4,5 mnd og fant nylig veien tilbake på rygg nå ved 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fr0zen84 Skrevet 28. mars 2014 #20 Del Skrevet 28. mars 2014 Gutten vår er 7 uker å snur seg fra mage til rygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flykræsj Skrevet 1. april 2014 #21 Del Skrevet 1. april 2014 3 måneder, helt likt som storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 1. april 2014 #22 Del Skrevet 1. april 2014 Storesøster var ca 5 mnd, lillebror 3,5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy90 Skrevet 24. april 2014 #23 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Husker ikke helt med storebror (som nå er 3,5 år) men lillesøster som blir 3 mnd om to uker begynte for noen dager siden å snu seg fra mage til rygg Hun er tidligere ute enn broren sin i allefall, hehe. Endret 24. april 2014 av LilleMy90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koneogkone+2jenter Skrevet 24. april 2014 #24 Del Skrevet 24. april 2014 Vesla snudde seg fra rygg til mage for to dg siden, er nå straks 3 1/2 mnd. Satt og kikket på henne på gulvet, skjønte det var noe på gang og rakk å ta frem kamera og filme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladybird2014 Skrevet 24. april 2014 #25 Del Skrevet 24. april 2014 Ikke gjort det enda. Fire mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå