Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag 14.03.11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann =) Jeg er da ENDELIG nede på ett tall, tallet 9 ;-) Tenk, 9 dager igjen bare, helt sprøtt å tenke på.

Har endel mensmurringer og kynnere, men helst om kveldene. Håper det hjelper på så fødselen ikke tar så lang tid, da forrige fødsel varte 2 døgn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-1 dag. termin i går. Har perioder med rier, men så stopper de opp. :( frustrert

Skrevet

30 dager igjen <3 gleder meg! Nå er det ikke altfor lenge til selv om tiden går sakte :)

Skrevet

30 dager igjen :) Tiden går unna! Bare en uke igjen på jobb nå og det er deilig! :) Gleder meg sånn til å få møte prinsessen i magen <3

Skrevet

41 dager igjen!

har så sykt mye menssmerter som stråler bak i ryggen, kommer og går hele dagen!

hatt det hele helga... syns det va tidlig å begynne å ha sånne vondter når jeg har 41 dager igjen.....

andre som har det sånn så tidlig?

Skrevet

- 11 dager.. overtidskontroll i morgen.. spent!! :)

Skrevet

31 dager sa BIM i dag! En lang måned igjen. Deilig tanke :)

Skrevet

25 dager! Skal ha fødselsforberedende akupunktur i dag, spent på om det påvirker kroppen!

Skrevet

Hey zliss....9 dager igjen her også..og føler meg klar til å se nurket jeg nå...=)

Skrevet

31 dager igjen til termin :) Ikke lenge til permisjonen starter - og det er jeg veeeldig klar for!

Skrevet

I dag mandag 14, er det 14 dager til terminen min :D <3

Skrevet

23 år idag, og 47 dager igjen!:)

Skrevet

11 dager igjen her! Idag har barnevakten også inntatt huset, så nå kan i grunn fødselen bare sette igang :P

Skrevet

53 dager igjen til termin.. Men med flat mormunn og en liten åpning så regner legen med at vår lille baby kommer i løpet av uka... blir en spennende uke..

Skrevet

69 dager... Og den kommende storesøster er 4 år i dag!

Skrevet

40 dager! Høygravid :)

Skrevet

0 dager igjen. Har termin i dag! :o)

Ikke store tegn til snarlig fødsel riktignok ;o)

Skrevet

51 dager og i storform, hvis man ikke regner med forkjølesen;-) Ul i dag viser en vital liten frøken og vekt estiminert til 2100gram, flotte jenta følger kurven og alt er supert.

Skrevet

15 dager igjen... Kjedelig å gå hjemme. Om det er noen andre rundt Sagene i Oslo som vagger rundt, er jeg gjerne med på en kaffe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...