therma Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Jeg synes jeg har så veldig god luktesans for tiden. Står et duftlys(fra kremmerhuset) på spisestua i andre enden av stua, og jeg kjenner lukta av det. Den er ikke tent så det er selv lyset jeg kjenner lukten fra. Gubben kjenner det ikke.............Kanskje det er et gravidtegn?? Håper at det ligger en pakke i posten til meg i dag, for der ligger det tester å venter på å bli brukt hehe ) Har ikke hatt mensen siden første blødningsdagen av SA jeg hadde i romjula så kanskje jeg er heldig?!?! Har også testet med billigtester for ei uke siden og i noen dager, og alle 4 jeg tok, har vist positivt. Ikke kjempesterke streker men de er der. Naboen mener jeg er gravid, og flere som har sett bildene mine her inne mener også at jeg kan være gravid. Tok en el test i dag tidlig for det var det jeg hadde, og bare for å være nysgjerrig. Den ble også positiv. Hmmm, kan jeg være gravid???? Krysser fingrene for meg selv, for det er litt dumt å krysse bena. Blir ikke barn av det hehe )) Måtte bare spøke litt mens humøret er enda på topp.... Ha en fin dag alle sammen og måtte vi alle som ønsker en spire være heldige veldig snart.
therma Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2011 . Har fått mail at ordren er avsendt, men håper jo at den ble avsendt før helgen da jeg bestilte... Kanskje jeg må vente enda lenger med å teste??!?! KJEDELIG (
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Du MÅ jo bare være gravid da:-) Gratulerer!!!
therma Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2011 Jo takk for det håper jo at jeg er det da. Men merker at jeg er litt beskjeden med å si takk. Er ikke sikker enda men kan jo ikke plutselig få en så god luktesans fra den ene dagen til den andre?!?!? Har bestilt tester men får dem nok ikke før til onsdag så jeg får smøre meg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå