Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Puten kjøpes via www.barnasfysioterapeut.no. Sender mail dit med navn og adresse og har den på posten i oppkrav innen få dager! Her har den hjulpet godt!
Nat27 Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Har lurt på å skaffe en sånn selv, men har det ikke vært endel blest rundt disse putene sånn i forhold til krybbedød? Så jeg har holdt igjen litt... blir jo helt forvirret av alle utsagnene og testene for hva som er bra/ikke bra! Hva mener dere?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2011 Takk! Vel, jeg tror ikke noe på at det er større sjanse for krybbedød fordi man bruker en liten pute. Disse babyputene er jo så små og tynne likevel!
valkyrien Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 http://www.barnepute.no/ Det har hjulpet helt utrolig her, nå begynner jo gutten å se normal ut Det er ikke økt risiko for krybbedød med en slik pute, snarere tvert imot. Hodet blir liggende slik at man sikrer frie luftveier.
Fluffy87 Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 hvor mye koster puta? og hvor lang tid har det tatt før dere ser forskjelden?
valkyrien Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Var rundt 500 kr. Synes jeg så forskjellen etter et par uker, men det er jo vanskelig å si eksakt. Det har ihvertfall bedret seg veldig mye på 3 mnd.
valkyrien Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Var rundt 500 kr. Synes jeg så forskjell etter et par uker, men det er jo vanskelig å si eksakt. Det har ihvertfall bedret seg veldig mye på 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå