Gå til innhold

Flytter inn!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på fredag, testet 3 ganger, og på el-test, trodde nesten ikke mine egne øyne!:)) Traff på 6pp etter jeg mistet en eggleder i september pga exu.. Å vi har ikke prøvd denne mnd en gang, kan egentlig ikke huske å hatt sex under el, hehe:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glimrende! Gratulerer så mye, og velkommen i gjengen. Det blir vel i november? Jeg venter også i november, nr tre i flokken.

Skrevet

Tusen takk:)) Jepp det blir i november, har regnet meg fram til 23.:) Å så moro med nr tre da, er vel alltid like moro!:)) Hvor langt er du? Testet på fredag, å ikm er i dag, å den har heldigvis ikke kommet! hehe:) Har fått time hos legen i dag, de ville ha meg inn så fort som mulig siden det gikk som det gikk i høst, så håper de får tatt noen undersøkelser, håper så gjerne spira er på rett sted! :)

Skrevet

Jeg har foreløpig termin nov, så er 5+6 dag.. Gleder meg til jeg er litt flere uker på vei, og kan kjenne livmora, får gravidmage osv. Nå er det ikke så lett å forstå...

Huff, ja godt å få undersøkt deg tidlig siden du har hatt ex.u graviditet tidligere. Lykke til. Sleng deg på novemberklubben.

Skrevet

mente termin 10 nov, num locken var av...

Skrevet

Takk for det, håper jeg får noen svar i dag, skal prøve å ikke tenke det verste! :) 10 november ja, da er du litt før meg. Gleder meg også til det, er litt lettere å forstå da ja! Jeg slenger meg på i novemberklubben, så sees vi der! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...