Hjerteskatten<3 Skrevet 14. mars 2011 #1 Skrevet 14. mars 2011 Jeg testet positivt på fredag!! Brukte to tester, pluss en el test, for jeg trodde virkelig ikke mine egne ører! Brukte ikke morgenurin, men jaggu kom det ikke opp en svak lyserosa strek forde! <3 Å el testen var så positiv at det ikke var tvil! Brukte morgenurin på lørdag, å da var den sterkere;) Traff på 6pp, etter jeg mistet en eggleder i september, pga exu, trodde virkelig ikke det skulle skje så "fort" for meg nå, hadde nesten regna med det ville ta mye lengre tid! Men iallefall, så kan nesten ikke denne mnd regnes som en prøveperiode engang, for vi prøvde ikke! Har vært så mye på gang denne mnd, at jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt, ikke testet etter el, å jeg tror vi kanskje hadde sex en gang rundt el, men jeg husker ikke når den var engang, hehe:)) I følge siden her inne, er jeg i min 5 uke:) I dag skal jeg kontakte lege, jeg fikk beskjed i høst om å komme tidlig inn på kontroll, er veldig redd for at det er utafor livmora igjen.. Hva gjøres på en så tidlig kontroll? Det tas kanskje hcg prøver, for å se at de stiger som de skal? Hvis de stiger som de skal, betyr det at det er på rett plass da? Hadde festeblødning forrige lørdag, det er kanskje et godt tegn? Mine symptomer er : Ekstremt trøtt og slapp Ganske svimmel og litt småuggen Ømme og stikninger i puppene Festeblødning forrige lørdag Ikm er i dag:)) Ønsker dere alle lykke til, det skjer når man minst venter det!! )))
Hjerteskatten<3 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2011 Tusen takk, jeg er kjempe glad!))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå