Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forkjølelsen og hosten er her fortsatt ,virker ikke som om det kommer til gi seg med det første og jeg som skal ha KEISERSNITT i morgen tidlig... må vel ringe til sykehuset så avlyser vel de kanskje...

Har bare lyst legge meg ned å gråte... ventet sååå lenge og psyket meg opp og så selfølgelig skulle jeg bli syk til denne dagen.

Barnevakt for vår sønn var også endelig gått i boks...IRRITERENDE!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Håper du slipper å vente så lenge før du får en ny dato da, og at du blir fort frisk.. En fattig trøst men.. God bedring!!

Skrevet

Å-god bedring!! Si gjerne fra hva sykehuset sier etter du har pratet med dem. Er spent selv om det blir ks eller fødsel, og er litt småsnufs i formen :/

Skrevet

Hei! Vet ikke helt om jeg tar feil, men man blir vel ikke lagt i full narkose ved keisersnitt. Og jeg mener det er kunn ved full narkose man ikke skal være forkjølet og tett pga fare for pusteproblemer. kan jo hende det går greit allikevel. Lykke til iallefal. Ring sykehuset og hør du. Kan jo hende det går helt greit?

Skrevet

Snakket nett med sykehuset...de hadde ny dato til meg neste uke engang..men jeg er sååå instilt få det overstått...man psyker jo seg veldig opp og jeg orker ikke gå over en veke til..Tror ikkje forkjølelsen gir seg med det første heller,sitter skikkelig i når jeg er gravid.

MEN, de sa at vist jeg var feberfri va det ikke noe risiko gjennomføre snittet, men at det de tenkte på va smitte til barnet etter fødsel???

HALLO??Står de ikke i alle bøker at så lenge spedbarn får morsmelk så skal det gå bra selv om mor er syk så skal hun vere med barnet??

Synst det var rart at det var det som event. var grunnen til at det kunne bli avlyst.

Så egosistisk som jeg var valgte jeg allikevel og gå for datoen som er satt og håper jeg er bedre i morgen etter en laaaang natt søvn..

VAR DETTE DUMT AV MEG??

Hoster jo og renner av nesa men ellers er formen fin... IKKE feber men svetter som bare det, men det er vel gjerne hormoner også gjerne?

Skrevet

Går helt fint å gjennomføre det i morgen. Du har jo ingen feber og skal ikke i full narkose. Litt forkjølelse skader ikke barnet sålenge det ikke er preature.Lykke til i morgen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...