Gå til innhold

Merker bekkenløsningen gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket godt de siste dagene nå at jeg får bekkenvondt. Gjerne foran, så nå skal jeg ta det mer med ro og ikke tro jeg er superkvinne lenger! He he!

Ellers så er jeg i fin form, kanskje lettere hormonell om dagen der jeg plutselig kan bli veldig sint og le av det tre min etterpå, kan kjenne tårene sprenge på for så å le av det igjen.. Ekke lett dette her ;) he he! Men min mann er i hvertfall forståelsesfull og vet jeg ikke mener det.

jeg har en turbo-krabat i magen, og har sett hele magen bevege seg siden han skal snu seg. Så han er helt super-aktiv og det er så gøy!

jeg gleder meg mer og mer for hver dag som går, for da er det en dag nærmere til jeg får møte lillegutt :)

Hvordan er deres form da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei sann :)))

har fått bekkenløsning nååke veke siden, så nå er eg 40 % sjukemeldt. trodde at eg var superkvennen eg og hehe:D hadde ingen plager med første man.....

kan ikkje klage så mykje ellers, men irriterende er at eg går jo på do så ofte. er i veke 27+1. har ikkje lyst til å gå ein plas, eller reiser langt siden eg MÅ tisse og tisse og tisse. ikkje snakk om å reise på besøk med overnatting.....

har ein gutt i magen som er turbo :D han er jo liten endå, men klarer å lage skikkelig "party" der inne. har jo tre mnd igjen, og han blir jo større og større. så det er berre å vente og se ka han klarer då hehe:) men det er berre gøy og godt å vite at han har det bra :D

ha ein fin dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...