Gå til innhold

Da var jeg tilbake her :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg fant ut at jeg var gravid så visste jeg at datoen 13 mars da var risikoen for spontan abort veldig liten siden eg var da 12 uker og guuuud som jeg har gledet meg til å komme til 12 uken og over til 2 trimester!!!. Endelig så kan vi slappe av og begynne å nyte svangerskapet og folk begynner no å gratulere oss for nyheten er kommet ut og alle er glade. Men så kom blødningen og smertene i magen!!!!.

Etter mange timer med stoooore smerter så dro vi på legevakten og så kjente eg at eg spontanaborterte mitt på gulvet der eg stod og alle så på!!!. Det må være den verste opplevelsen eg noen gang har hatt.

Det er bare 2 dager siden jeg var på tidlig ultralyd og så mitt lille nurk i magen og alt så bra ut!!!!! er det mulig???

Så legen ikke godt nok etter på ultralyden? er helt i sjokk.

13 mars har vi jo gledet oss til så lenge og så blir det datoen vi mister sykt!!!.

Men jeg prøver å tenke positivt, vi har en nydelig jente fra før så det er bare til å komme seg videre å prøve igjen :).

Sånn da fikk eg fortalt min historie, godt å få det ut:)

Håper vi blir gravid fort!!!. Lykke til dere andre her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig leit å høre, har akkurat hatt en SA selv :( Vonde greier :(

Håper spiren sitter igjen snart !! Lykke Lykke til !!!

Skrevet

Hei hei

Kjenner meg igjen. Hadde også en SA uke 12, som vi hadde hatt skikkelig nedtelling til. Hadde akkurat fortalt det til svigers, og fikk blødninger samme kveld...

Det er IKKE noe kjekt, så føler med deg. Ble heldigvis kjapt gravid igjen, og det gikk kjempebra. Da er kroppen skikkelig i modus!!! :)

Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for det, utrolig trist å høre at dere har opplevd det samme :( .

clarice_starling: Ååå så kjekt å høre at du ble gravid kjapt etterpå, det gir ett lite håp for oss også:). Vi tenke å vente til jeg har hatt en ordentlig mensen først så om 1-2 mnd så er det påann igjen :). Men gud så redd jeg kommer til å bli når jeg blir gravid igjen!! off jeg vil ikke oppleve dette her igjen :(. Lykke til videre til dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...