mammamor82 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har i det siste hatt sykluser må ca 34 dager! Fikk tr i går lørdag. Prøve å regne meg fram til termindato ved neste på om det skulle klaffe! Er vel litt rart men jeg vil gjerne ha barn i januar enn i slutten av desember! Det sies jo 40 ukers svangerskap, men skal man alltid regne fra første dag i siste mens! Hvis jeg regner fra anntart el havner jeg i Starten på januar! Skal jeg regne med ukkene før?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Vil du ha termin i januar, så vent en måned! Det skal jeg Skulle du bli gravid denne pp, så vil du vel ha termin i midten av desember... Så hvis det er viktig for deg å ha termin i januar kontra desember, så bør du nok vente en pp, ja Lykke til!
Mimsa Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Tips: Bruk terminkalkulatoren til å beregne termin og andre milepæler i svangerskapet: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/termin/ Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå