Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Gutten min har 12 tenner nå, han har ikke fått hjørnetennene (men jeg venter på de nede, rett rundt hjørnet nå!). Jeg gleder meg som en gaaaal til å være ferdig med tann-helvetet, men er litt usikker på hvor mange runder til jeg må gjennom? Heldigvis har han alltid fått to tenner samtidig, så jeg føler jeg har fått "halvert" tiden... ;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 20 tenner totalt.. Eller er det jeg som teller feil? Her har også snuppa fått 2 tenner samtidig, bortsett fra hjørnetennene som kom alle 4 samtidig - så føler også at tiden er halvert. Og takk og lov for det for det har vært ett sant helvete for alle tenner som har dukket opp!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Tror det er 20 totalt ja, men det er inkludert 2-års jekslene. Så frem til den tid er det 16 stk.
sillyfilly og Olivia Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Tutta her får en og en tann. Men jeg har ikke merket noe til det nesten. Jeg må kjenne i munnen for å merke om det har kommet en ny tann. Rart. Hun har fått to jeksler(ett år) og har 4 nede og 4 oppe. Spørs hvordan det blir med 2 års jekslene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå