Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Vi har en Svanemadrass til sprinkelseng etter storebror. Går det ann at babyen arver denne eller bør vi kjøpe ny? Det skal gå ann å vaske den, er det noen som har gjort det, og har erfaringer? Tar dere bare alle lagene inkl. trekket på 60 i maskina eller er det bare trekket som kan maskinvaskes?? På forhånd takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Vask hele madrassen eller send den på rens, så kan den fint bruker til nestemann
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Såvidt jeg har forstått er det bare trekket som kan maskinvaskes(på 60 gr). Fiberlagene må vaskes for hånd. Har ikke vasket den enda, så har ikke erfaring.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 http://www.ekornes.no/svane-madrasser/babymadrasser/
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Hei! Jeg har vasket lagene i madrassen flere ganger. Det fungerer kjempefint. Har brukt svanemadrassen til alle mine 3 barn. Har vært en del omgangsyke i løpet av årene og da vil jeg helst vaske alt i vaskemaskinen. Men jeg vasker lagene på finvask 40 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå