Gå til innhold

modningsakupunktør i osloområdet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har noen å anbefale? og/eller eventuelt noen som kan dele erfaringer rundt å ha brukt det... ? er førstegangsfødende og vil gjrene prøve dette, er i 35+ 3 nå så må vel sett igang snart da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vibeke på http://www.klinikkfjeld.no/ er ei god og søt dame =O)

har som regel kort ventetid også

brukt henne til litt av hvert i forbindelse med planlegging, graviditet osv.

Skrevet

tusen takk for tipset !! skal sjekke hjemmesiden!! :) har du noen erfaring selv med bruk av modningsakupuntur?......

Skrevet

Mille på familieklinikken.no. Veldig hyggelig og flink dame som er jordmor i tillegg. Holder til på Majorstua. Brukte henne i mitt forrige svangerskap og fødte til termin.

Denne gangen derimot har jeg ikke prøvd dette, da jeg tenkte at jeg antagelig kom til å føde før da jeg er andregangs, men den gang ei.

Hadde termin i går, og har ikke antydning til noe som ligner fødsel ennå...

Tror jaggu jeg skal ringe henne imorgen og be om en time ASAP!

Skrevet

hehe ja det er ikke alltid lett å forutse hvor lenge man skal gå gravid ;) men kanskje en time eller to hos henne setter skikkelig fortgang på deg? håper det ihvertfalll!!!! og majorstuen passer perfekt iforhold til hvor jeg bor og:) takk for tips !!

Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Katharina ved Alternativklinikken! Super flink og kjempe snill! :)

Skrevet

Hvis dere bor i Groruddalen, kan jeg anbefale Kjersti hos Nittedal Akupunktur. Kun 20 min med bil fra Sinsenkrysset.

Skrevet

tusen takk for så mange gode tips! blir vanskelig å velge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...