april2011mamma Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 er det noen som har noen å anbefale? og/eller eventuelt noen som kan dele erfaringer rundt å ha brukt det... ? er førstegangsfødende og vil gjrene prøve dette, er i 35+ 3 nå så må vel sett igang snart da
emporium Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 vibeke på http://www.klinikkfjeld.no/ er ei god og søt dame =O) har som regel kort ventetid også brukt henne til litt av hvert i forbindelse med planlegging, graviditet osv.
april2011mamma Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2011 tusen takk for tipset !! skal sjekke hjemmesiden!! har du noen erfaring selv med bruk av modningsakupuntur?......
mama73 m/tre søte små Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Mille på familieklinikken.no. Veldig hyggelig og flink dame som er jordmor i tillegg. Holder til på Majorstua. Brukte henne i mitt forrige svangerskap og fødte til termin. Denne gangen derimot har jeg ikke prøvd dette, da jeg tenkte at jeg antagelig kom til å føde før da jeg er andregangs, men den gang ei. Hadde termin i går, og har ikke antydning til noe som ligner fødsel ennå... Tror jaggu jeg skal ringe henne imorgen og be om en time ASAP!
april2011mamma Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2011 hehe ja det er ikke alltid lett å forutse hvor lenge man skal gå gravid men kanskje en time eller to hos henne setter skikkelig fortgang på deg? håper det ihvertfalll!!!! og majorstuen passer perfekt iforhold til hvor jeg bor og:) takk for tips !!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Kan på det varmeste anbefale Katharina ved Alternativklinikken! Super flink og kjempe snill!
Loddengaard Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Hvis dere bor i Groruddalen, kan jeg anbefale Kjersti hos Nittedal Akupunktur. Kun 20 min med bil fra Sinsenkrysset.
april2011mamma Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2011 tusen takk for så mange gode tips! blir vanskelig å velge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå