Gå til innhold

er det flere som jobber skift etter perm-tiden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere,

skal ut i jobb igjen i august og gruer meg allerede :(

Skal begynne å jobbe som butikkmedarbeider og da må jeg jobbe i skift av og til frem til kl. 8 om kvelden. brrrr..

De dagene jeg jobber sent få jeg jo ikke se jenta mi, da ho sikkert sover. Kanskje få jeg sett ho 1-3 timer om morgen før ho skal i bhg.

Er det flere som har det sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Ja :((

Jeg begynner i sommerjobb allerede i juni, og jobber hele sommeren. Da er lillegutten bare 8,5 mnd. Gruer meg skikkelig!!

Og så tar jeg resten av permisjonen etterpå, mens jeg søker jobb/tar ekstravakter...

Men jeg får jo sett han på dagen da :) Vi venter med bhg.

Skrevet

Jepp, her jobber både meg og pappaen skift. Jeg jobber ofte fram til kl 2 på natten så det kan bli interessant... SKal ikke tilbake i jobb før til jul så har litt tid å planlegge på heldigvis

Skrevet

Ja. Jeg er i perm nå, men jeg jobber ellers stort sett annenhver uke dag/kveld, men de ukene jeg jobber kveld så står vi opp tidlig og koser oss hjemme med god frokost, litt lek og litt barne-tv før vi er i bhg til ni-halv ti.

Sånn gjør vi det med storesøster som snart blir 3 år, og sånn regner jeg med det blir når lillesøster forhåpentligvis begynner i bhg utpå høsten en gang også - da får vi noen rolige kosemorgener innimellom, og så blir det bånn gass resten av uka og i helgene :)

Det er ikke så dumt heller å ha god tid om morgenen, for på ettermiddagen etter bhg er storesøster som regel så sliten etter lek og gøy at hun som regel bare er gretten, trøtt og sur..

Skrevet

Jepp. Jobber fm, em og natt. Skal ikke begynne å jobbe før i oktober heldigvis. Og i begynnelsen bare 12 timers helger. Har mye ferie tilgode, så begynner ikke å jobbe fult før neste år.

Skrevet

Jeg begynner å jobbe om tre uker. Jobber tredelt turnus med dagvakter, seinvakter og nattevakter, også helger. Er spent på hvordan det blir nå som jeg har fått barn... Var skikkelig lei av turnus før mini ble født. Nå prøver jeg å se etter de positive siden med turnusjobb:-/ F.eks at mini kan få litt kortere dager i barnehagen når jeg har seinvakt eller fri midt i uka. Planen er at jeg skal få gjort unna mest mulig husarbeid, handling og trening de formiddagene jeg ikke er på jobb slik at jeg kan bruke friettermiddagene med gutten min. Han begynner ikke i barnehage før i august og er da 14 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...