Gå til innhold

ikke tenke på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle sier at når man slutter å tenke på det så skjer det. Vurderer å ta helt fri her fra og ikke lete etter symptomer resten av mars måneden og bare bruke tiden på å pleie meg selv med hjemmespa, shopping , trene med hunden min (skal på en haug med utstillinger/kurs i hele mars) hvem vet kanskje spira plutselig sitter :)

andre som tenker på det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også en del på det, er ganske vanskelig og la være når man er i disse prøvetidene..

De fleste sier jo at når man ikke tenker på det, så skjer det. Men vet ikke helt om jeg har troen på det da..

Men er jo verdt ett forsøk ihvertfall :-)

Prøver egentelig ikke og være her inne så masse, men er sååå fristende og bare lese.

Hvortid har du ikm?

Skrevet

Jeg ble kjempeskuffet da jeg ikke var gravid i februar og var deppa i flere dager. Er i min 6. pp nå etter SA i juli og jeg tenker at det er for dumt å bruke så mye tanker og energi på det å bli gravid. Så denne syklusen har jeg prøvd å slappe av, gått på fest, konsentrert meg om jobb, bestilt ferieturer, hatt det gøy med venner, trener og egentlig bare lever livet. Jeg synes det er veldig deilig å ikke tenke så mye på det å bli gravid. Kikker jo litt innom her fortsatt, men ikke like ofte som før. Prøver å si til meg selv at det ikke er så viktig om jeg blir gravid nå eller om et år.

Men...det er ikke så lett å bare slutte å tenke på det. Jeg skjønner godt de som gjerne vil bli gravid akkurat nå. Jeg vil jo egentlig det jeg også, men jeg er så lei av å bli skuffet når det ikke går. Jeg tror jeg hadde EL for ca en uke siden, og jeg merker at når det nærmer seg IKM så tenker jeg mer og mer på om jeg kanskje er gravid denne gangen. Men prøver så godt jeg kan å fortrenge det, hehe.

Jeg tror absolutt det er noe i det at det skjer når man slutter å tenke på det. Utrolig hva psyken kan gjøre med kroppen. Lykke til :)

Skrevet

Ja det er vanskelig , men kanskje det er det som faktisk fungerer :) en veninne av meg gikk å tenkte på det hele tiden og når hun sluttet å tenke på det satt spiren med en gang!. rart..

Jeg hadde ikm i går 13 mars :) kjenner enda murringer og begynte å få ømme pupper i dag . spent. kanskje det er noe likevel denne gangen.

Skrevet

Jeg har også blitt skuffet og skuffet hver måned siden juni.. men holder motet oppe. en dag sitter spiren , bare vet det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...