Gå til innhold

forslag til snacks på jenteparty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har invitert 8 venninner til jenteparty neste lørdag. Tenkte jeg skulle servere litt snacks istede for mat. Tenkte kanskje jeg skulle lage et par forskjellige dipper og ha potetgull, salt kjeks og diverse grønnsaker til.

Skal lage en dip med creme fraiche, philadelphia ost, hvitløk og rødløk. Har dere forslag til flere gode dipper? Hva slags grønnsaker liker dere å ha til dip?

Jeg tenkte jeg skulle lage frossen margharita og ha som velkomstdrink. Bør jeg kjøpe inn noe vin og ha også eller? Har sagt at alle tar med egen drikke. Pleier det å gå med mye brus/juice?

Har dere andre tips til ting jeg kan servere?

Når er det vanlig at folk skal komme? 19.00 er det for tidlig/sent?

Er første gang jeg skal arrangere så stort jenteparty så er litt usikker på hva som er vanlig.

Skrevet

ingen som har noen tips å komme med? :)

Skrevet

Ingen som har noen forslag? :)

Skrevet

Er vel bare å kjøpe noen bokser med rømme og så noen poser med dipmix det vel masse å velge mellom. Lønner seg å beregne ca 1 stor brus på hver i løpet av en hel kveld.

Skrevet

Jepp, venninnen min lager en sinnssykt god dip til tortillachips. Da bruker du en litt stor, ikke altfor dyp form - smører philidelphiaost utover bunnen, deretter et lag rømme, et lag chunky salsa og på toppen et lag revet ost. Blir litt sånn tacosnadder!

Hvis du har skrevet at alle tar med drikke selv så gjør de nok det. Du kan jo for sikkerhets skyld kjøpe et par trelitere med en god rødvin, det verste som kan skje er at du blir sittende igjen med vin etterpå!

Jeg synes 19.00 er en fin tid, akkurat passe når folk skal spise middag hjemme før de kommer.

Lykke til, og kos deg masse med jenteparty! (Får vi lov å komme også? ;-)

Skrevet

Glem ikke å lage guacamole-dip :D avokado, hvitløk, lime eller sitron, salt, pepper - tada! Creme fraiche og holiday dip-miks er alltid godt. Og hummous!

Grønnsaker o.l. til dip ... Tja, agurk, gulrot, paprika, eple osv - gå deg en tur i frukt og grønt-avdelingen og plukk med deg det som kan smake godt. Noen liker visst selleri også, jeg syns det er gruuusomt, men hver sin smak :)

Kjøp gjerne en treliter rødvin og en treliter hvitvin også, hvis økonomien tillater det. Eller noen pils, eller en flaske sprit - litt avhengig av hva du og dine venninner pleier å drikke.

19:00 hørtes bra ut, da kan du regne med at de fleste kommer etter halv sju og før halv åtte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...