vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Da er ikm dagen her, kjenner ingen spesielle symptomer annet enn litt murring i magen til tider. Blør ingenting men håpet mitt er lite på at det er noe siden jeg blødde 4 dager 1 uke før ikm testet negativt 13 dpo. hvilke symptomer har dere andre?
Dolis Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 også ikm i dag, men mensen kom i går håper du er heldigere!
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 hei. ikm på lørdagen, fortsatt ingen mens.. heller ingen tegn til at mens er på vei.. men jeg er sååå kvalm... å det er vel et godt tegn.. har du tatt flere tester? jeg er tom for tester..så det spørs om jeg må dra å kjøpe en.. lykke til.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2011 takk håper jeg er heldig menssmertene er blitt sterkere plutselig og jeg begynte å få ømme pupper i dag .. kroppen din er ihvertfall i gang, så spira sitter nåkk hos deg om ikke lenge
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2011 spennende kanskje spiren sitter hos deg nå jeg har ikke tatt flere tester, tenkte å teste om et par dager igjen vist murringene ikke gir seg lykke til , til deg også!!
Arry Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Hadde IKM på fredagen, testa på søndag og den var negativ Har enda ikke fått TR.. har legetime i morgen og trur jeg bare høre om å få tatt en test der. Lykke til til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå