Gå til innhold

Andre som er plaget med det samme som meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 10 dager igjen til termin, og igår begynte jeg og bli løsere i magen (sorry litt detaljer), og går flere ganger om dagen. Også er det begynt og stikke i nederste del av magen og litt småsmerter i ryggen.. Noen som har opplevd det samme? Lurer om det er fødselen som er rett rundt hjørne, eller om jeg må gå de neste ti dagene+evt over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har løs mage selv.. :P hatt det en stund egentlig..

Stikker nederst i magen her også, men tror det er den lille som sparker på noe, det gjør veldig vondt :)

Men stikkingen kommer også når jeg er ute og går noen ganger, så, hvem vet! Jeg har i en uke nå hatt de berømte "mens-smertene" som er veldig ubehagelig, og får da også vondt i ryggen :) Men dette sa jordmor er veldig vanlig den siste tiden, og det er bare modning. Forventer ikke så mye annet når det er 14 dager til termin :P Så det gjenstår bare og se da, om det skjer noe snart!

Lykke til :)

Skrevet

Husker jeg fikk løsmage den dagen fødselen satte igang sist! Var på do minst 5 ganger før vi kom frem til føden. Fikk spørsmål om jeg ville ha klyster og sa at jeg tror ikke det er mer igjen som skal ut! Går vel egentlig og venter på det samme nå! Men vet ikke om det er standard "signal" på fødsel i anmarsj. Vil tro at vi er forskjellige sånn!

Når det gjelder mens smerter og modning har jeg allerede hatt dette i snart en mnd og ingen fødsel enda! Skal til jordmor på onsdag og håper å få konstatert åpning og at disse modningssmertene har hatt effekt. Er 37+5 idag så blir spennende å se hva status er! Uansett forberedt på å gå til termin og kanskje lenger - fødte 3 dager over sist! Men vi får vel se! Føler selv at jeg er mere moden tidligere enn sist! Alt har liksom skjedd 2-3 uker før denne gang (hodeleie, magen synker, maserier i flere timer av gangen osv!) Men hun kommer når hun er klar og ikke før! Selvom det selvsagt skulle passe meg best om hun valgte å komme en anelse før termindato enn etterpå! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...