Gå til innhold

Blir helt gal jeg,noen som vil se?kan se tilbake.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått hørt begge deler ang kjønn,hva får dere opp.Spiller jo ingen rolle,men litt gøy og vite.

Fått høre at jeg kommer til og føde innen den 28mars,skal tilbake på ny vekstul da.Var såpass moden,åpning og ungen lå så langt nede.

Hva får dere opp ang fødesel?når starter den og lang tid osv?

termin 14april

min f.dag er 28april 82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter dette opp jeg,har hatt sånn maga vondt i 2 dager nå at i dag er vuggen og sykehusebagen ferdig pakket nesten...hehe.

Skrevet

Hei!

For en stund siden fikk jeg en følelse av at du får en gutt:) Må bare si at jeg ikke kan noe om spåing, men av og til får jeg følelsen for noe. Følelsen fikk jeg en gang jeg tilfeldig gikk inn å så på disse sidene og ble egentlig "overrasket" over at du ikke hadde nytt nick.. altså.. Aurora har tre gutter;) Dette må du bare ta med en klype salt:) Ønsker deg masse lykke til med den lille nye krabaten:) Det vil gå bra, tror nå jeg:)

Om du vil kan du jo kanskje se om jeg har flere i vente? Er født 11.11.73:) Mange sosltråler fra meg!

Skrevet

hei snuppa,

får inn jente på deg i dag jeg, og får fødsel 4 april, men føler også at det kan plutselig skje.. får tallet 9, men vet ikke hva det betyr, innen 9 dager kanskje?

spennende det her, gleder meg til du er 3 barns mor hehe

får du inn noe på flytting, skal flytte 1 mai eller 1 juni og er så uenige om område :( og jobb på meg eller mannen??

080377 og han 050774

takk!!

Skrevet

blir spennede og se whitelilymedtreknopper...tilbake meldig skal dere/du i allefall få ja.

Skrevet

flere?sånn vondt om dagene her at jeg blir tullete,sikkelig magesmerter(mensensmerter)vondt i korsryggen,tror ikke jeg går til termin nei,

Skrevet

He!he! Har litt lyst på en liten en til ja, og lurte bare på om det kanske snart var mulighet for det? Har du murringer, er jo det et godt tegn. Kroppen gjør seg klar:) Da tar fødselen kanskje ikke så lang tid heller:)

Skrevet

Hei:)

Takk for at du så på meg,og jeg ser selvfølgelig tilbake;)

Jeg får opp 26. mars med en gang her, kanskje det er da det skjer?:) Det kom hvertfall opp veldig sterkt her:)

Angående fødsel så får jeg ikke opp noe kjempespesielt, får følelsen av at alt går rimelig fort og at selve fødselen går bra:)

Uansett om jeg har rett eller ei, kos deg utrolig mye i tiden fremover:) Dette blir spennende!:)

Skrevet

ja det er ei spennede tide i vente.Ser du no om kjønn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...