Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Noen her som har bilder av barnerommet eller gode ideer? Ble ferdig med gjesterom og vårt soverom i dag så neste på listen er barnerommet
Oktobergutt2010:) Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Gutt eller jente? :-) Her skal jeg iallefall male blått rom, med grønt gress hele veien. Ei stor buske i hjørnet som strekker seg utover to vegger, så får jeg ta resten på impuls å se hva som passer inn. :-)
Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2011 Nei så morsomt! Det blir gutt. Har tenkt på ett lyst og behagelig rom, å så på den ene veggen vil jeg har en type barnetapet
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Vi venter ei lita prinsesse å skal flytta til sommeren så har laga ett eget hjørne til hu på soverommet vårt der har jeg 2 typer wallstickers me masse fine blomster i forskjellige str å en tekst i rosa som står once up on a time there was a princess,å en del rosa fine stjerner rundt:) ble kjempefint å er veldi fornøyd:) de har masse masse forskjellige billige wallstickers på ebay å er så lette for de kan man jo bare taes av når man blir lei å vil bytte de ut:)
Marith Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Hei, angående ideer og bilder kan du ta en titt på www.lille-venn.com. De har fine møbler og nesten alle er hvit farger, veldig lett og kombinere. Lyke till, Marith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå