Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 flytte til en av stedene?? Hva mener du???
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Jeg bor i Ski og kan bare si kom hitover Veldig fint for barn i ski og omegn.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Alt annet enn Vestby....(Er oppvokst der)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Jeg bor også i ski... Å vil anbefale ski fremfor ås å vestby ihvertfall. Kolbotn er også ok.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Vestby er fint - hvis du er bonde. Elendige kollektivtransportmuligheter, store avstander ... Nei, huff. Ski er supert; flott kjøpesenter, flott kino, bowlinghall, idrettsanlegg, det meste av linjevalg for vgs i gangavstand fra sentrum ... Kort sagt det meste det er greit å ha i nærheten når man har barn. Ikke for stort sted. Og skal dere til Oslo en dag er det bare å slenge seg på et tog, og vips er man i hovedstaden på 20-45 minutter, avhengig av hvilket tog du tar. Ås er litt mellomting mellom Vestby og Ski ... Men har universitet istedenfor to vgs. Kolbotn skal visst være fantastisk for folk med barn, såvidt jeg har forstått mine bekjente og kollegaer som bor der. Kjenner dessverre ikke stedet godt selv. Selv hadde jeg rangert stedene som følger: Ski Kolbotn Ås Vestby
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Hold det for all del langt unna Vestby! Håpløst sted. Ski er ganske ok.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Spør hvor du jobber det da - er det i Oslo er Kolbotn, til nød Ski, kurant. Resten er for langt på landet. Jobber du i Ås er selvsagt greit å bo der. Vestby tror jeg er ugreit uansett.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Det er en grunn til at det er veldig dyrt å bo på Kolbotn. Det er fordi det er knall å bo der! Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg flyttet dit på flekken. Ski er greit, men for usentralt for meg( for langt unna oslo sentrum). Noe som vil si at ås og vestby er uaktuelt;-) Men det viktigste er jo hva som passer best for dere! Men har dere pengene tror jeg ikke jeg vet om noen som ikke har likt seg på Kolbotn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå