CamillaBlirSnartMamma Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Sniker meg inn her fra 2. trimester, har kun 3 dager igjen før jeg skal inn hit Har de siste dagene hatt ett par episoder med skikkelige smerter ned igjennom skjeden, med en følelse av at noe er på tur å ramle ut eller presses ut! Er dette normalt? Noen som har det samme? De gangene det skjer gjør det så vondt, og det kommer så plutselig, at jeg krøker meg sammen i smerte og klynker som en skadeskutt hund... Alle rundt meg da blir selvsagt bekymra, og da blir jeg det også! Skal til jordmor på torsdag og skal selvsagt spørre om det da, men tenkte å høre om noen andre har det sånn og om det kanskje er helt normalt...?
tina 79:) Skrevet 14. mars 2011 #2 Skrevet 14. mars 2011 Hei. Dette er desverre helt normalt. Det er en form for modning. På meg kjennes det ut som om jeg blir stukket med en strikkepinne innenifra eller noe sånt. Bråstopper og ojer meg, også er det over like fort som det kom. Ikke noe å være redd for, men du kan jo nevne det på kontroll også.
Plutselig_gravid Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Helt normalt Baby som presser på nerver. Var veldig plaget i forrige svangerskap allerede fra midten av 2. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå