Tulipan2010 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Noen som har tips? 6 mnd siden fødsel og sliter plutselig med en hemorride. Æsj, æsj, æsj...
trutta Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Stakkars du, har samme problem (5 mnd siden fødsel). Siste gang hjalp det med noe jeg kjøpte på apotek (alco anal het det vel - for et navn! ) Tror det er best å spørr på apoteket, de har vel mest peiling. Det er noe dr... det, ikke sant? Føles som bitte små glassbiter... god bedring
September<3gutt Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Jeg slet med det under graviditeten, men ble værst etter på. Gav seg vell ca 4 mnd etter fødselen. Måtte til slutt kjøpe krem på apoteket, scheriproct salve. Det lindra i hvert fall smertene. Og hjalp etter jeg hadde brukt det en stund. Lykke til...
anonymica Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Dersom det er veldig plagsomt kan du også gå til en spesialist som kan sette strikk på den. Da vil den nekrotisere og falle av.
Tulipan2010 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2011 Det er noe dritt ja:-) Vurderer egentlig bare å gå til legen med eg gang- få noe som er litt sterkere enn det man får på resept. Lyst til å bli kvitt dette så fort som mulig! Mye vi skal gjennom for å føde/ha født et barn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå