Barnnummertre Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Etter to MA siste året er det godt å kunne flytte over til 2.trimester. Tenker på andre som er så uheldige å mister. Ikke gi opp, det går bra tilslutt!! Det har vært nervepirrende uker, og ikke har jeg klart å glede meg veldig over svangerskapet. MEN nå skal jeg det, selv om en aldri har noen garanti i de neste trimesterne heller....tenk positivt og det positive gror! Lykke til alle sammen!
Peispå! Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jippi!- Det var det jeg sa:-) Gratulerer så mye, og velkommen over på 2.tri!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Gratulerer så masse. Lykke til videre. Håper jeg følger deg om 2 gode uker. Mistet i ma i uke 14 for 1,5 år siden, så håper det går bra her også. Klem fra meg.
Barnnummertre Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2011 Trønderline: Tusen takk,- jeg fulgte dine råd, og om det var det som hjalp, vet jeg ikke ;-) Men jeg er nå fortsatt gravid! Gratulerer med ventet gutt! Det blir jo kjempe spennende... Katta: Kjenner ditt nick,- fra tidligere. Kjekt du ble gravid igjen så fort etter sitemann. Det går sikkert bra denne gangen. 2 uker,- og vips er du på 2.trimester!! Lykke til videre!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Synes jeg kjente igjen ditt nick også hehe. blir sånn etter noen år her inne. Skal på ny ul til tirsdag. Blir spennende. Kos deg på 2-tri så lenge!
Barnnummertre Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2011 Så kjekt, Lykke til på ul. Skal på tidlig ul selv på torsdag 12+3. Dobbeltest og nakkefold....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå