Gå til innhold

Hvem av gravid testene er egentlig "best"???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner etter mye lesning her inne den siste tiden at CB testene ikke er så stabile som mange av de andre.. Jeg brukte CB begge de 2 forrige gangene, men det var svake streker husker jeg... enda jeg var full av hcg (?)

Jeg gidder ikke drive å handle tester på nett, så hvem test er bedre enn CB sin test???

Trenger ikke enda er nesten 2 uker til IKM, men sånn til da.... får man tak i andre tester enn CB hos apotek???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CB+ bruker jeg ikke. Har fått falsk positiv med dem flere ganger.

Er også en som heter A1 på apoteket, ellers så selges RFSU sin i veldig mange vanlige butikker

Skrevet

Ok, tusen takk for svar =) Da skal jeg ta meg en kikketur etterhvert =)))

Skrevet

Det står forøvrig en sak om graviditetstester på startsiden til barnimagen nå ;)

Skrevet

Jeg har også hørt at CB sine tester ikke er så sensitive så derfor bestiller jeg tester, spes gr.tester, fra www.babyornot.no. Der er testene så sensitive, de måler helt ned til 10 mlu/ml kontra 25 mlu/ml på billigtester.no

Selv har jeg testet positiv på 4 gr.tester fra billigtester, riktignok ikke de sterkeste utslagene, og veeeeeldig svak på 2 CB tester.

Derfor bestilte jeg ny ladning fra babyornot. Håper de kommer en av de første dagene til uka :)

Har lyst til å tro at jeg er gravid for jeg er skikkelig uggen om dagene (morgen som kveld), veldig oppblåst og stinn i magen, synes puppene har endret seg litt, og da ikke hatt mensen siden romjulen...Men nå skal det sies at jeg mistet 9 uker på vei i romjulen og jeg går utifra at første dag med blødning var min første mensen dag. Så en stund siden mensen ja!!!!

Krysser fingrene for oss :))

Skrevet

Jeg har ihvertfall funnet ut at jeg IKKE skal kjøpe CB test denne gangen hvis det i det hele tatt er nødvendig å kjøpe test denne pp =/

Lykke til alle sammen og nå har jeg lest litt om div tester =)

Tusen takk for kjempe fin hjelp jenter =) =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...