Gjest Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Tenkte å svi av en test i morgen tidlig... Er da 11-12 dpo, så vet det er tidlig, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke klarer å vente uansett. Har hatt en veldig annerledes lutealfase denne gangen, men er også veldig klar over at det like gjerne kan være pga at dette er første syklusen jeg har gått på Pergotime. Er det noen andre som skal teste i morgen da? :-)
Tråddreper Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jepp.. Eg skal ta ein test i måro. Er 8 dagar over IKM datoen. Tok CB test på IKM dagen=negativ. Ny test på torsdag=negativ. Ingen tegn eller følelse av at TR er på vei. So eg sitte no her, lure på ka kroppen drive med... Har vert annerledes i kroppen dei siste 3 vekene, so vart litt overraska over negative tester.. Men men, so lenge TR ikkje har komme, er det vel håp
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Oj, så spennende da :-) Det kan være ganske så frustrerende å ikke vite hva som foregår med kroppen... Den kan være ganske rar noen ganger. I mine snart tre år som prøver har jeg opplevd de rareste symptomer og ting. Lurer litt på om jeg er en som tester positivt sent selv, for den ene gangen jeg ble gravid testet jeg ikke positivt før nesten en uke etter ikm, men dette endte i en tidlig SA da (legen kalte det til og med en kjemisk graviditet, så jeg vet ikke). Men uansett, lykke til med testing i morgen :-) Du får skrive resultatet her da, så skal jeg krysse fingrene for oss :-)
DramaMama Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Jeg hadde tenkt å drøye det til et stykke ut i uka, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å teste i morgen tidlig... () Har nemlig en test som ligger og brenner i skuffen. Er 11 dager over ikm i morra, og fremdeles ingen mens. Hadde negativ test senest fredag...
Tråddreper Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Jepp, det er veldig spennande.. Etter eg slutta med ppilla i oktober, har eg hatt overraskande faste syklusar på 28-30 dagar. So no når TR ikkje kom va eg sikkert, men.. Bruke Vitex på første mnd no, og har jo vert litt redd at den tulle med kroppen min. Den skal stabilisera syklusar, men min var jo perfekt som den var. Rart. Symptomar denne mnd som eg ikkje har kjent før: -økt sult -trøtt/uopplagt -stikking nede i magen -litt oppblåst -kvalme -ømme/vonde brystvorte Håpe eg berre er sein med å produsera hcg Lykke til t deg og! Kjem innpå i måro med resultatet:D *krysse fingane for oss*
therma Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Skulle gjerne testet i morgen men jeg må nok vente på leveransen fra www.babyornot.no til å dumpe ned i postkassen en av de første dagene til uka. Men så fort de kommer så er det å teste. Jeg har null kontroll på syklusen min osv for jeg har veldig uregelmessige perioder. Men hadde en sa i romjulen og har ikke hatt mensen etter det så noe er rart her....... Lykke til til dere som skal teste, og håper det er en spire der )
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Blir spennende for oss alle, dette :-) Vi får krysse fingrene for hverandre! Masse lykke til :-)
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #8 Skrevet 14. mars 2011 Her ble den POSITIV!!!!!!!!!!!!!!!!! Første ordentlige positive testen jeg har fått etter nesten tre års prøving! Jeg kan nesten ikke tro det :-D Hvordan gikk det med dere andre?
Tråddreper Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 Ååå GRATULERA!! Kan ikkje ein gong tenka meg til den fantastisk følelsen når det endeli klaffer. Det var kjekt.. Min test var negativ.. Heilt å holdent blenda kvit Er 9 dagar over IKM, men kjenne ingenting til at TR skal komma.. So eg har ikkje gitt opp.. Masse lykke til vidare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå