Gå til innhold

Slitsom å jobbe med studenter...

Anbefalte innlegg

Begynte i jobb i en butikk for ca. 6 mnd siden. Jobber mest på dagen, og noen kvelder i uken når barnet mitt er hos far. Det er 2 studenter som jobber her og. Og det går ikke en dag uten at jeg får en mld om jeg kan jobbe for dem. Det er slitsom å si nei hele tiden, for jeg er alenemor og jobber på dagen når jeg har barnet mitt hjemme, og kveld når barnet er hos far. Har prøvd å forklare dette til dem, men ser ut til at det går inn det ene øret og ut det andre.

Nesten hver dag sender de mld og spør...og jeg må si nei hver gang. Får dårlig samvittighet, og vet ikke hvorfor. Jeg har hittil ikke spurt noen av dem om dem kan jobbe for meg.

Syns det er slitsom å måtte si nei hele tiden....slik var det ikke i forrige jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143014197-slitsom-%C3%A5-jobbe-med-studenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal i alle fall ikke ha dårlig samvittighet! Det er jo de som tydeligvis har litt tungt for det, siden du har forklart situasjonen flere ganger. Kanskje du må prøve å forklare det ENDA en gang, gjerne med powerpoint-presentasjon, bilder og statisktikker.....Kanskje det går inn da :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...