Gå til innhold

Kan vi ha hovedomsorgen for ett barn hver når vi bor i forskjellig kommune?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skulle det at dere bor i hver deres kommune ha noe å si for det? Vil dere virkelig skille et søskenpar altså, eller tenker du bare på å ha det sånn på papiret for å tyne mest mulig penger fra nav?

Da må jo barna gå på forskjellige skoler? Eller forskjellige bhg.. Skjønner jo at dette er av økonomisk betydning og det burde vike for at søskene får en så normal oppvekst som mulig.

Jeg kan ikke si noe om avstand, men om hovedomsorg for hvert barn!

Jeg bodde hos pappa fra jeg var 4 og broren min hos mamma (1år)

Dette gikk kjempe fint for vi var nesten alltid sammen uansett pga vi var sammen hver helg (de hadde oss annenhver) samt at vi var sammen 2 dager i uken (vi var hos den andre foreldrene 1 dag i uke) så vi var sammen tirsdag-onsdag og fredag-søndag. For oss som familie funket dette veldig bra :) Men vi bodde i samme boligstrøk. Om man går på samme skole/bhg tror jeg ikke har noe å si. Jeg var aldri sammen med broren min i friminuttene uansett.

lykke til med avgjørelsen!!

Er så mange negative mennesker her...synd at dere ikke bare kan svare på spørsmål istedetfor å være så nedlatende.... Det er fordeler ved å ha hovedomsorgen for ett barn hver, som feks det at foreldrene "sikrer" seg at den andre ikke flytter til en annen kant av landet med et av barna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...