cheni Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke kastet opp, men vært ganske kvalm og hatt litt dårlig matlyst. Jeg var ikke tynn i utgangspunktet, så det gjør sikkert ingenting. Syns bare det er litt rart. Har fått ganske stor mage også.
Moi_ Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er i uke 13 og har gått ned 3,5, grunnet masse kvalme og veeeldig dårlig matlyst!
Løvemamman Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har gikk først ned 12 kilo også har jeg lagt på meg en kilo igjen, så er på -11kg nå og er i uke 20. Hadde litt å gå på altså, og når matlysten ikke er der lenger så går det fort den veien gitt. Men bebien er frisk og fin og har fin størrelse, så regner med at det går bra:) Er jo fint om jeg hadde sluppet å gå opp så mye, mindre å ta av etterpå
septemberspire ;-) Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har gått ned 9,5 kg og er i uke 12. Har hatt minimal og ingen matlyst og når jeg først har fått i meg mat så har den kommet opp igjen, men heldigvis greid å behold væske. Har endelig etter en måned på sofaen begynt å få i meg litt mat og tror vekta stabiliserer seg litt. Har nok å ta av så det e jo greit å ikke gå opp da, men dette har vært et hardt opplegg, som jeg ikke unner noen. Selv om jeg har gått ned så mye har fasongen på magen endret seg mye og ser begynnelsen på en liten babykul :-) Morro:-) Og det er så verdt det og det skal ikke mange dagene med nogenlunde god form før man glemmer hvor hardt det er mens det står på :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Jeg gikk også ned 4-5 kilo til ca uke 12-13, men nå er jeg i uke 20 og har lagt de på meg igjen. Kasta heller ikke så mye opp, innimellom bare, men var kvalm og null matlyst. Om jeg fikk i meg en youghurt og en cola i løpet av en dag så var det masse... Heldigvis gikk det over og matlysten er det ikke noe å si på nå...
miepia30 Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Er 14 uker og gått ned 5. Men tror det stabiliserer seg nå. Skjedde samme sist svangerskap, og var 20 uker før jeg var tilbake i startvekt. Og gikk opp totalt 9. Er helt normalvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå