Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så skuffet...og sint på kroppen både for SA'en for 5 uker siden og at ikke EL kan komme på dagen den skal. Vurderer å ta ny EL-test i kveld, kanskje EL ikke kommer før til kvelden...? Eller i morgen..?

Er så lei av å vente :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du også en EL-test i går?

EL-tester er positive _FØR_ egget slippes, og blir negative igjen etterpå.

Kanskje det allerede er sluppet.

Lokk mannen i seng for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Hm.... SA for 5 uker siden! da skulle man tro du akkurat var ferdig med din første mens etter SAen nå?? Hvis du er i riktig i syklus allerede!

Skrevet

Tok tre EL-tester i løpet av gårsdagen, men alle var negative. Har brukt EL-test hver dag i nesten en uke for sikkerhets skyld... Mannen har blitt lokket til sengs mange ganger de siste dagene, begynner nesten å bli sliten ;) De gangene jeg har fått positiv EL-test før har det vært på kvelden, så krysser fingrene for smilefjes i kveld!

Skrevet

Det er i dag akkurat 14 dager siden jeg fikk en mens (første etter SA), men det kan nok være at syklusen har blitt litt rar :(

Blir bare så fortvilet når jeg har gledet meg sånn og sett frem til EL som et lyspunkt etter den mørke SA-tunnellen...

Skrevet

Tror nok at syklusen ikke er helt oppe og går igjen så fort! (egen erfaring).

Fortsett og test, eggløsningen er nok rett rundt hjørnet!

Men siden du fikk 2uker etter SAen så fikk du jo fort eggløsning etter SA.

Ved mine 2 aborter har jeg ikke sjekket eggløsning men har fått igjen mensen nøyaktig 4 uker etter SAen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...