Lollo83 <3 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg fant ut for et par dager siden at jeg er gravid (HURRA, HURRA!!!), og har termin 23 november. Tenkte derfor det var på tide med en tilbakemelding til spåjentene. Zazzy, du sa: jeg fikk opp nov/des sterkt, men er usikker på om det er graviditet eller fødsel. Får opp to barn tilsammen, gutt og jente. Whitelilly: jeg får opp mai jeg da, med en gutt.. *lille blomst*: får et veldig stort JAAAA på graviditet i 2011! men tror det lar vente på seg til mai/juni omtrent... tyrjente88: får opp en graviditet i slutten av dette året det blir ei lita jente får opp fødsel i juli/august 2012 Leo<3: Juni og august ser ut som bra måneder, mulig graviditet da:) Jeg ser tre barn Hvis noen ønsker å se kjønn på rusket mitt og hvordan svangerskapet vil bli, så værsågod! =)
zassy☆ Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Oi Lollo83! Så ikke denne meldingen før nå jeg! Tuusen takk for at du ga tilbakemelding, det er så kjekt Da traff jeg bra med nov/des og det hjelper meg å se at det var fødsel jeg så og ikke gravid så takk for at du skrev det ned Gratulerer iallefall!! hehe, litt på etterskudd her men Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå