Gå til innhold

Tegn på for tidlig fødsel eller bare intense ryggsmerter?

Anbefalte innlegg

I går ryddet vi boden, holdt på i 5 timer, jeg tok det med ro, satt meg ofte ned og tok pauser.

Men det ble jo en del gåing i trapper, litt løfting og mye bøying.

Etter vi var ferdig kjente jeg det godt i bekkenet, sliter med lett bekkenløsning, i hele natt har jeg våknet av kramper i bena.

Har også hatt en del smerter i dag, men plutselig merket jeg at jeg fikk takvise smerter i ryggen, det kan gå alt fra 1-10 minutter i mellom, noen er så vonde at jeg må puste meg lett igjennom de. Noen ganger sprer smerten seg over til magen også.

Har prøvd å kjenne på magen når de kommer og jeg innbiller meg at livmoren strammer seg litt, er litt vanskelig for meg å kjenne siden den ligger langt bak og jeg er ganske polstert om magen.,

Er bare 20 uker på vei og har enda ikke fått gravid mage.

Kan bekkensmertene oppleves på en slik måte? Eller kan det være noe mer alvorlig på gang?

Fortsetter under...

Det startet i 10 tiden, de er jo ikke regelmessig siden det går alt fra 1 til 10 minutter i mellom.

Jeg har hørt man ikke får ringe føden her jeg bor før man har passert uke 23, før det må man kontakte fastlege eventuelt legevakt.

Jeg har tatt to paracet for å se om det hjelper.

HI

Annonse

Når jeg la meg i stad tok det seg veldig opp, og da var jeg så og si sikker på at dette var rier, for minte meg om starten på sist fødsel.

Men så stoppet det plutselig og jeg sovnet. Døste i en time. Etter jeg sto opp var det borte, men nå kjenner jeg at det begynner å ta seg litt opp igjen, men ikke like mye som i stad.

Noen her inne som har fått for tidlige rier? Når fikk dere komme inn på kontroll?

Jeg fikk jo beskjed om å ikke ta kontakt før jeg ikke var i tvil om at det var noe på gang, og jeg syns det er litt vanskelig å bli sikker på hva dette er.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...