Gå til innhold

Spiren er nok borte ?

Anbefalte innlegg

Jeg har testet positivt lenge nå, åsså begynte jeg å blø litt på torsdag, dette stoppet helt opp i går, var ikke noe mensen !

Testet med clearblue digital i dag, den viser; ikke gravid , hva skjer ?

Skal inn å ta nye hCG prøver i morgen..er rart når jeg fortsatt etter blødningen har symptomene..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143013491-spiren-er-nok-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser testen "ikke gravid" ser det nok dessverre ikke så bra ut. Men du må huske på det at det er ingen her inne som kan gi deg endelige svar på disse tingene. Du er nok nødt til å vente på svaret på hcgtesten.

Det er ikke nødvendigvis unormalt at symptomene fortsetter en stund etter at det har gått galt. Men hvis jeg var deg ville jeg nok nå prøve å la være å spekulere så veldig mye mer, og avvente svaret på testen. Det er det eneste som kan gi deg endelig svar på hva status er.

Lykke til! Klem :)

Det kan nok i alle fall være greit å være forberedt på det. Men prøv å se det fra den lyse siden, hvis du har klart å bli gravid, klarer du det helt sikkert igjen! Jeg hadde en SA før jeg ble gravid med datteren min, og da satt det på første forsøk etterpå - og hele svangerskapet forløp knirkefritt :)

Men altså, hcg'en skal ikke bli så fort borte i fra kroppen i fra man blødde, ikke jeg hørt om hvert fall da..

For man kan få positiv test opp til noen uker etter etter som at hcg'en ikke forsvinner helt 100% så snart den lille er død liksom..

Du får ha lykke til med prøven da:)

Annonse

Du var vel ikke kommet så langt hvis ikke jeg husker feil. Hvor fort HCG blir borte avhenger også av hvor mye man hadde i utgangspunktet. Er jo ikke sikkert det er nettopp NÅ det gikk galt, HCG kan jo ha vært synkende helt siden du testet positivt, og dermed helt borte nå. Ikke noe morro dette :(

Hei:) Ang HCG som forsvinner så raskt, så er det faktisk mulig da jeg har opplevd det. I høst fikk jeg pos. gravtest 2 dager før IKM, og dagen før IKM, billigstrimmel og Cb digital. Så begynte jeg og blø 4+3 (en lørdag), mandagen etter var jeg og tok HCG prøve, svaret på onsdag var da at HCG var på under 2, som da betyr ikke gravid. Legen syntes også at dette var rart. Men var jo 3 tester som viste positivt, så var jo ingen tvil.. Men det jeg tenkte da, var at det kanskje var en "kjemisk" graviditet, å da kvitter kroppen seg lettere med HCG eller no..

Den tanken som hjelper litt dersom man har mistet, er at fosteret var så dårlig at naturen ryddet opp selv. Man kan være gaske syk når man blir født, så når kroppen da velger å avslutte det før den i det hele tatt er født, så er dette egentlig ganske bra. Men er ikke alltid lett og tenke sånn da.

Lykke til iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...