Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt dere før, men vil gjerne høre meninger igjen angående navnet Selmer :-)

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva med kombinasjonen Gabriel Selmer?

Skrevet

Selmer er et koselig navn.

Gabriel Selmer ble veldig tungt, synes jeg.

Skrevet

Takk for svar, prebs!

Synes Selmer er veldig fint :-) Gabriel Selmer er ikke noe jeg vurderer, men vet om en liten som heter det.

Flere som vil si sin mening?

Skrevet

Har hørt om Helmer, men Selmer er nok et navn som må smakes på.

Kunne ikke heller hatt en baby som het Selmer... Er ikke så glad i navnet Gabriel heller, så likte egentlig ikke kombinasjonen....

Men hver med sin smak...

Skrevet

Selmer er et fantastisk flott navn! Ville ikke nølt et sekund :o)

Skrevet

Glemte å kommentere Gabriel Selmer. Ville heller gått for Selmer Gabriel. Synes det klinger mye bedre. Selmer er jo også et etternavn her til lands, så da tar man jo ihvertfall bort den antakelsen om at det er etternavn :o)

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

..og jeg har skrevet det før, men kan vel aldri si det ofte nok; Selmer er verdens tøffeste guttenavn!

Gabriel Selmer var tungt synes jeg, ikke spesielt fan av Gabriel heller.

Skrevet

Enig i at det er et utrolig tøft navn! :-) Gøy å høre at andre også liker det, men også greit at ikke alt for mangen liker det, hehe. Vil helst ha et litt sjelden navn, og Selmer er jo toppen!

Skrevet

Selmer er flott!

Heller Selmer Gabriel enn motsatt, men Selmer klarer seg utmerket godt uten påheng.

Skrevet

Gabriel er veldig fint

Selmer liker jeg ikke

Skrevet

Jeg digger Helmer! Selmer blir derimot en annen sak, liker ikke det så godt egentlig. Gabriel Selmer var utrolig tungt dessuten er Gabriel et av de verste guttenavnene jeg vet om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...