Polardoggi Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Tok for moro skyld en el test fra billigtrimmler i går på ikm og det kom opp to streker.(har hørt den kan indikere garviditet).tok en cb digital i dag og den var negativ!Men ingen anntydning til TR ennå.Syklusen min er som ei klokke..30 dager og tanta på morran.. Flere som har opplevd dette og fått positiv test senere?
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Hei. ikke helt det samme... men jeg har fått posetiv på g.testene til billige-tester i flere dager. tok en CB plus i går, negativ og en CB digital i dag, negativ. frustrerende... Ikm var i går, men ingen anntydning til mens enda. Stabil syklus her å.. lørdager på formiddagen.
Polardoggi Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2011 Så kjedelig altså!IForventa å få positiv cb digital i dag..men nei..der røyk di 165 kr !Nå har jeg bestilt billigstrimmler som måler ned i 10 mg istede for 25 som cb.
Gjest Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 hei. hvordan går det? har du testet noe mere? venter på nye tester i posten jeg nå.. håper dem kommer i morgen.. har fortsatt ikke fått mens..
Polardoggi Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2011 Ser ut som TR har kommet her ja Men 1 1/2 dag forsinket(noe som ikke har skjedd siste året) og litt annerledes enn vanlig..får se om det fortsetter eller om det stopper opp igjen da..men er ikke så optimistisk akkurat nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå